Slagvaardig en goede service/nazorg

Goede advisering vooraf inclusief een huisbezoek. Bij vragen goed bereikbaar. Installatie degelijk voorbereid en probleemloos uitgevoerd. Moto: “niet lullen maar poetsen”.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Mond tot mond reclame

Goed advies, hebben veel kennis in huis.

Ik doe al jaren zaken met Henk en Marleen ze komen altijd netjes de afspraken na. Vorige week nog een elektrische boiler aangeschaft.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Snelle levering en goede service!

Goed advies, ook achteraf.

Grote voorraad en veel kennis in huis om een compleet pakket samen te stellen. Ook fijn om advies te kunnen vragen tijdens de plaatsing.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Fijn contact en kennis van zaken

Perfecte service

Alles werd keurig volgens planning geleverd bij onze nieuwbouw woning. Dat hoor ik ook wel anders vandaag de dag. Doen nooit moeilijk, willen altijd helpen.

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen goed gevoel

Goede service!

Kwamen alle afspraken goed na die we gemaakt hebben. Top bedrijf!

• Klantvriendelijkheid
  • Wat was de belangrijkste reden waarom je voor ons hebt gekozen Goede service

Schansweg 26

7788 AA Anerveen