Zeeeeeeeer snelle levering

Volgende dag geleverd tegen een redelijke prijs

Snelle levering, goede website, prima producten

Mijn weg zoekend in de wereld van de alcoholvrije wijnen biedt De Naakte Druiven goede alternatieven zoals de bubbels. De Customer Journey is prima!

Bestelling uitstekend verzorgd

Bestelling van 12 flessen wijn werd keurig verpakt de volgende dag door DHL bezorgd zeer tevreden Groet Willem

Besteld en de dag nadien al geleverd, Goed verpakt en top in orde. Kwaliteit zoals beschreven ! Voor herhaling vatbaar. Bedankt De Naakte Druiven.

Heel vriendelijk , hulpvaardig en vooral gerustellendd

Uitleg bij de factuur, hoe,wat en waarom bepaalde zaken op factuur worden vermeld en dat zi via mail laten weten hioe, waar en wanneer pakket komt. Is voor mij zeer geruststellend. Dank je wel

Goed gewerkt en gescoord dus !

Lang rondgekeken naar prijzen en kosten maar, toch gekozen voor deze leverancier ..en terecht, was gewoon top.

Bestelling prima verzorg

Nu twee keer een zestal wijnen besteld zie bestelling is correct verzorgd en door DHL de volgende werkdag aan huis geleverd. kortom zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten ook in de relatie prijs /kwaliteit.

Super wijnen, snel in huis!

Zo run je een webshop, aanrader!

Snelle levering en goed verzorgd

Donderdag drie flessen alcoholvrij mixdrankjes besteld en vrijdag geleverd

Goede kwaliteit van de dranken, order verwerking, behandeling en levering

Goede kwaliteit van de dranken, order verwerking, behandeling en levering

Snelle,levering, snelle afwerking. Zeer attente medewerker(s)

De site om te bestellen en de bestelling doen gaat zeer gemakkelijk. Afwerking idem . Bij eventuele vraagtekens over levering word je na een e-mail snel en zeer vriendelijk geholpen. Ze stellen je gerust en vertellen hoe en wat. Ik heb nog niet meegemaakt dat ik iets moest doen. De medewerker gaat aan de slag en werkt het af m.a.w. je krijgt een mail hoe en wat. En dat klopt dan. Dank je wel

Wiekenweg 41

3615 KL Amersfoort