Klantvriendelijk

Het is fijn om zaken met de betonfabriek te doen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beton coating is werkelijk fantastisch!

Snel verzonden,had 6 flessen besteld. Hele klus kunnen doen met slechts 1 fles! Super dekkend in 1 x! Makkelijk te verwerken lijkt als water,en is in 1 keer dekkend! Ongelofelijk blij dat ik voor dit product gekozen heb! Palen zijn weer diep zwart,en waren helemaal beton kleurig wit uitgeslagen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Oprecht fijn contact. Check vragen, meedenken zodat je écht de goede produkten besteld.

Het prettige contact met de mens achter de website maakt voor mij wel een verschil. Kennis van de produkten, betrokken bij mij als klant. Meedenken met vorm en kleur. Erg service minder! Súper! Dank voor deze service Betonfabriek! We hebben de staptegels direct gemakkelijk in de tuin verwerkt en t staat prachtig! Ps ook sympathieke vervoerder / chauffeur.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Ner

Hoi Hester, Wat een mooie, uitgebreide review! Heel erg bedankt. Fijn dat de staptegels voldoen aan jullie wensen! Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Arnoud

Doen wat ze beloven

Zeer correcte en snelle levering

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Nvt

Beste Johan, Bedankt voor de review. Zit de schutting weer mooi in de coating? Hartelijke groet, Arnoud

Ziet er goed uit

Netjes op de afgesproken tijd geleverd

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Dank je wel voor de goede review Henk! Als je nog eens een muur af te dekken hebt... je weet ons te vinden nu :-) Vriendelijke groet, Arnoud

zeker voor herhaling van bestelling aan te bevelen.

Bijzonder prettig en profecioneel aan de telefoon te woord gestaan. Een extra nalevering (door mijn eigen fout) is ook zeer snel en keurig afgehandeld. met vriendelijke groet, Jos S.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Leuk dat je even een review hebt geplaats, wordt gewaardeerd. Staan de muurafdekkers mooi? Hartelijke groet, Arnoud

Top product en super service

2 huisnummers gekocht en bij montage 1 laten vallen! Even contact gezocht en kreeg een nieuwe met een hele mooie korting! Dat is pas service!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Jan, Zodra onbreekbaar beton is uitgevonden laat ik het weten haha Fijn dat de cijfers nu mooi hangen; veel plezier ermee. Gr Arnoud

Goed product, goede communicatie en foutje wordt direct gecorrigeerd.

Fijn bedrijf!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Kort maar krachtig! Dank je wel Willem-Jan.

Bestelling gemakkelijk en snelle levering

Onlangs hebben we samen met de buren 2 betonbankjes besteld. Dit was zeer eenvoudig te doen op de site van betonfabriek.nl. De levering vond plaats binnen een week.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Dat lezen we graag; 1 bestelling en 2 tevreden klanten ;-) Heel veel plezier ermee gewenst. Hartelijke groet, Arnoud

Prachtig tuinbankje!

Mooi afgewerkt bankje, snelle en keurige levering!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Laurens, bedankt voor je reactie. Fijn dat ook jij tevreden bent over het bankje! Heel veel plezier ermee. Gr. Arnoud

Helemaal geweldig

Na een vraag via de chat, helemaal top geholpen met de betonnen muur afdekkers.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Bedankt voor je leuke reactie! De volgende keer doen we het net zo ;-) Hartelijke groet, Arnoud

Uitstekende klantenservice

Na het plaatsen van mijn bestelling bleek het product helaas niet voorradig te zijn. Tot mijn verrassing werd ik binnen enkele minuten al gecontacteerd door het bedrijf. Ze boden me een duurder alternatief in een andere kleur aan voor dezelfde prijs, of ik kon ervoor kiezen om op de productie te wachten. Ik koos voor het laatste. De communicatie met het bedrijf verliep erg soepel en snel. Het enige wat ik miste, was duidelijkheid over de levertijd. Dit lijkt echter te liggen aan de afhankelijkheid van de bezorgdienst. Al met al ben ik zeer tevreden over de service en de klantgerichtheid van dit bedrijf.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

In één woord: fantastisch !!

Goede service en hele goede communicatie. De levering was correct op tijd en netjes volgens afspraak. Bovenal een prachtig verzorgd product. Dankjewel Arnoud.

Betrouwbaar

Afspraken nagekomen Prijs / kwaliteit verhouding prima

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede kwaliteit en fantastische service!

Top bedrijf

Precies zoals verwacht

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Nee

vlotte en attente levering

De levering van de dekstenen voor een muur was snel goed verpakt en voldoet vrijwel volledig aan de wens (een deksteen wat dunner dan de overige 12) Vriendelijke mail met advies nog een coating aan te schaffen en ook direct meegeleverd+

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste JW, Hartelijk dank voor uw positieve review. Ondanks de kleine afwijking van 1 afdekker ben ik blij dat u tevreden bent en de rest 100% naar wens is. Geniet van het resultaat :-) Hartelijke groet, Arnoud

Super geregeld door Arnoud

Zeer klantvriendelijk.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Onze ervaring met betonfabriek.nl is in 1 woord super. Producten waren meer dan naar tevredenheid, maar de service vooral was fantastisch. Ontzettend vriendelijk geholpen! Zeker aan te raden

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Wauw, we overtreffen zelf de verwachting, dat is altijd mooi :-) Bedankt voor je reactie Inéz. En als je nog meer gave betonnen producten nodig bent... je weet ons te vinden haha Hartelijke groet, Arnoud

Goede en snelle service en uitstekende communicatie

Top in alle opzichten

Beste Gerard, Dank je wel! Veel plezier met de aankoop gewenst! Gr Arnoud

Levering volgens afspraak en prima contact .

Het product ( betonnen bankje ) voldoet aan de belofte . Contact tijdens bestelling via chat goed . Na levering nog telefonisch advies gevraagd ivm impregneren . Vriendelijk te woord gestaan . Ook het met de handgeschreven bedankje bij de levering vond ik bijzonder .

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Geen verbeterpunten

Beste Carla, Bedankt voor uw leuke review; fijn dat het briefje ook bij u in goede aarde viel. Mijn handschrift lijkt op Sanskriet, dus u krijgt extra punten voor het ontcijferen ;-) Geniet van het bankje, hopen dat de zon ook nog eens gaat schijnen! Hartelijke groet, Arnoud

Prachtige betonnen bank besteld en keurig netjes geleverd. Heel er blij mee!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor de positieve review! Heel veel plezier gewenst met het betonnen bankje :-) Hartelijke groet, Arnoud

kan echt beter

ik koop 7 ronde betonnen tuin stapstenen. Die worden geleverd op twee Europallets op elkaar. Nu begrijp ik de hoge verzendkosten. Wat moet ik nu met twee nieuwe Europallets? Bij licht aankloppen (kleine rubber hamer) op een vlak zandbedje barst de eerste steen al snel. Ze kunnen niet veel hebben of er zat al een barst in.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? lees tekst

Beste Rob, Bedankt voor je review en uiteraard erg jammer dat je de 1e klant bent die ontevreden is. We hebben geen e-mail van je gehad over deze klachten, dus vandaar dat deze review ons enigszins overvalt. Maar we willen je niet met een slecht gevoel de zomer in laten gaan, dus we hebben je een e-mail gestuurd zodat we tot een goede oplossing kunnen komen. We zien je reactie hierop graag tegemoet! Hartelijke groet, Arnoud van Betonfabriek.nl

Wederom cijfer 10 voor dit bedrijf

Erg blij met ons betonnen bankje. Bankje is precies zoals omschreven op de site, de wat afgeronde afwerking mooi en praktisch . Bedrijf is goed te bereiken via telefoon, mail of whatsapp . Reageren snel en geven goed advies , oa over hoe het bankje makkelijk op plaats te krijgen .

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Majella, Dank je wel voor de goede review :-) Heel veel plezier met het bankje en wellicht tot een volgende keer! Hartelijke groet, Arnoud

Mooie huisnummers

Super goed geholpen en mijn vragen direct beantwoord. Zelfs met spoed verzonden zodat het op tijd was voor de verjaardag. Bedankt

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Linda, Bedankt voor je review! Het kan niet anders dan dat het cadeau in goede aarde viel ;-) Hartelijke groet, Arnoud

Kapitein grant straat 20

7821 AR Emmen

Over Betonfabriek.nl

Betonfabriek BV levert topkwaliteit betonproducten voor Huis & Tuin. Je koopt rechtstreeks van de fabriek dus je bent gegarandeerd van de beste prijs en snelle levering. Bekijk ons gave assortiment en bestel vandaag nog snel en eenvoudig.