snel en correct

snel en correct

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Mooie kwaliteit, snelle en goede levering en vooral super enthousiast contact met de verkoper.

Vriendelijk en meedenkend personeel

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Zo doorgaan

Wat een top product!

Mega blij met onze stapstenen. Prachtige vormen en super afgewerkt. Je kan duidelijk zien dat dit hoge kwaliteit is. Het maakt onze nieuwe tuin echt af. Had niet beter kunnen wensen, en met het impregneermiddel gaan ze lang mee! Je ziet het water er zo af lopen en toch zijn de stenen niet glad! Een aanrader.

Top Service

Groot compliment voor de service. Kwam net drie muurafdekkers te kort en zij kwamen hem los vanuit Emmen nog naleveren. Maak je niet vaak mee! Ivm deadline moest ik zaterdag alles binnen hebben. Was zelf ook niet ruim op tijd met bestellen dus helemaal top. Muurafdekkers zien er ook top uit. Ga zo door en zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Goed geregeld

Alles mooi en goed ontvangen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Nvt

Een heel fijne ervaring en goed service!!!

een bankje besteld , er zat een scheur in door transport goed opgelost door nieuwe op te sturen ,

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede en snelle levering, netjes verpakt.

Aangezien het mijn eerste ervaring is geef ik niet meer dan een 8, maar uiteindelijk is het zo dan het door mij bestelde keurig binnen kwam en ik daarbij op de hoogte ben gehouden v.w.b. de status van de levering.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Top service met een persoonlijke noot

Zijn erg blij met ons super strak betonnen bankje. Zat ook nog een leuke moederdag actiebij. En daarbij de service is top! Zeer klantgericht. Binnenkort het bijpassende tafeltje aanschaffen :)

Prima service,persoonlijke benadering

Zie boven

Super bedrijf, kwalitatief goede producten en bovenal fantastische communicatie

Super bedrijf, kwalitatief goede producten en bovenal fantastische communicatie

Mooie stenen

Heel blij met de mooie stapstenen , ik ga ze in mijn nog te maken voortuin neer leggen als de maanfases. )0(

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Fijn product en doet wat beloofd wordt

Super fijn product, de betonsealer. Heb mijn betondragers van de schutting mee behandeld en ze zien er al nieuw uit Ga zeker nog een fles bestellen

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Geen

Prima! Mooi product (bankje) snelle en goede levering

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? nee

Prima bedrijf

Mooi product en vlotte levering

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? En duidelijk lijm-advies om de betondelen op gelijke hoogte en in een lijn vast te zetten

Snel verzending, nette prijzen

Betoncoating zwart besteld, deze was snel verzonden, goed verpakt, en met een persoonlijke noot erbij. Netjes hoor. Het product zelf zal zich door de tijd heen nog moeten bewijzen, daar kan ik nu nog niets over zeggen...

Top bedrijf en personeel

Ondanks wat vertraging alles netjes geregeld. Snelle reactie op mails.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Wat een uitmuntende service !

Betonverf besteld. Wat een top product. Onwijs vriendelijk en klantgericht bedrijf. Kom je niet vaak meer tegen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Mijn bestelling was al gemaakt en betaald maar nog niet verzonden. Via de chat contact gehad om toch nog iets toe te voegen en dit was zonder probleem nog mogelijk! Fijn! Alles in goede orde ontvangen inclusief een begeleidende brief met tips.

SUPER VRIENDELIJK

SUPER VRIENDELIJK

Super goed geholpen

En wat ik zelf bijzonder vond. Was dat een persoonlijk bericht was geschreven. Met de hand Dat zie je tegenwoordig niet meer .

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Ga zo door

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Nee ga zo door

Snel geleverd en top product.

De kleur van onze nieuwe klinkers waren het net niet, en nu met dit product zo mooi geworden Ook de betonnen schutting palen gedaan..Als nieuw.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Uitstekende dienstverlening- denkt met klant mee

Betonfabriek wees mij op een probleem in mijn bestelling en gaf waardevolle suggestie. Communicatie is met humor. Dat mag ik wel. De geleverde producten waren naar wens.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Mooie product en snelle levering

Mooie product en snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Nee

Kapitein grant straat 20

7821 AR Emmen

Over Betonfabriek.nl

Betonfabriek BV levert topkwaliteit betonproducten voor Huis & Tuin. Je koopt rechtstreeks van de fabriek dus je bent gegarandeerd van de beste prijs en snelle levering. Bekijk ons gave assortiment en bestel vandaag nog snel en eenvoudig.