Top geregeld allemaal

Goede communicatie, en prettig geholpen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Lijmkit verkopen en cilicone kit op keur

Uitstekende service!

Ik was bij mijn bestelling iets vergeten om te bestellen en werd daar heel netjes op geattendeerd. Hierbij zie je dat ze 100% nadenken met de klant. De spullen zagen er ook super netjes uit voor transport.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Geweldig dat er zoveel moeite gedaan wordt om contact met de klant te krijgen om de bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Mooi product, goede prijs met geweldige service

Ik heb de betonnen design tuinbank via de website besteld en twee dagen later was het al bezorgd. Ook leuk dat er een met de hand geschreven briefje bij zat om ons veel plezier te wensen met deze aankoop. Dit kom je niet meer zo vaak tegen. Het antraciet gecoate bankje ziet er top uit en beton is gewoon een erg mooi product dat vanwege de 135kg niet zomaar kan worden gestolen.

Klantvriendelijk

Mijn aankoop is precies wat ik ervan verwachtte, Geheel conform de foto op de website. Vragen mbt artikel vriendelijk en professioneel beantwoord. Snelle levering.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Geen

zeer behulpzaam en erg aardig. Ik raad het 100% aan

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Alles is perfect

Snelle levering, handgeschreven briefje erbij! Gaaf.

Mooi materiaal om zonnepanelen te plaatsen besteld hier. Kwestie van neerzetten en de pluggen te gebruiken die je erbij kan bestellen.

Geweldige klantenservice!

Ben snel en goed geholpen dmv de chat. Werd nog gebeld omdat ik het huisnummer was vergeten. Alles werd direct verstuurd. Super!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snelle levering, bij de bestelling een handgeschreven brief erbij met een geweldige opmerking. Top levering

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Zo doorgaan kan niet beter

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snel Het product moet ik nogvuit proberen maar heb er goed vertrouwen in

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Nee zou het niet weten

Precies zoals bedoeld

Wat een verademing, geen shop van louter automatische bestelprocessen, maar er zit gewoon een persoon die het bestelproces bewaakt. In dit geval even een korte check van mijn wat van de standaard afwijkend e-mailadres. De levering is erg snel en de pallet is keurig neergezet op de plek die ik graag wilde. Producten voldoen helemaal aan de verwachting.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? ik kon zo gauw de exacte afmetingen niet vinden. Misschien (vindbaarder) toevoegen?

Top geholpen

Twijfelde even of alles mogelijk was, na overleg toch tot een oplossing gekomen. Keurig en compleet geleverd, top service.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Dit is het juiste product voor beton

Schutting panelen extra donker besteld, maar na 2 jaar waren deze compleet verschoten van kleur. Met de betonsealer zwart zijn ze zelfs nog mooier geworden dan toen ze nieuw waren!!

keurig op tijd geleverg

prima verpakt

Keurig geholpen!

Product ziet er ook netjes uit

Super service!!

Keurig op tijd Verzonden en nog speciaal contact opgenomen of ik nog impregneermiddel wilde tegen verkleuring van het beton!!

Een voorbeeld voor velen

Betonsealer Zwart Ultra Matt, fantastisch spul. De beton delen van de schutten zijn weer als nieuw!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snel en correct geleverd.

Wat erg prettig overkwam was de bijgevoegde handgeschreven persoonlijke boodschap van Arnoud van de Betonfabriek !

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Super snelle levering en top kwaliteit! Aanrader

Super snelle levering, helemaal blij mee. Top kwaliteit, echte aanrader!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snelle levering voor een goed product

Bijzonder leuk dat er vanuit het bedrijf een briefje bijgestuurd werd om te bedanken. We zijn zeer tevreden over het geleverde artikel.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Erg fijn geholpen en een topproduct ontvangen

Erg fijn pro-actief geholpen door de verkoper van betonfabriek! Volgende keer ga ik zeker weer bestellen!

super service

super service

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? nee

Snel geleverd. Goede kwaliteit en makkelijk op te hangen. Super blij mee!!

Gewoon goed!!!

Mooi product, gladde afwerking en mooie intense kleur. Supersnelle levering!!

Kapitein grant straat 20

7821 AR Emmen

Over Betonfabriek.nl

Betonfabriek BV levert topkwaliteit betonproducten voor Huis & Tuin. Je koopt rechtstreeks van de fabriek dus je bent gegarandeerd van de beste prijs en snelle levering. Bekijk ons gave assortiment en bestel vandaag nog snel en eenvoudig.