Mooie kwaliteit en na een gebroken element snel opgelost!!

Erg bedankt voor de snelle herstel zending. Deze is prima aangekomen. Ik zal een foto sturen van het resultaat als het klaar is!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Mooi product en mooi verpakt.

Mooie huisnummers, netjes verpakt. Zit gebruiksaanwijzing bij en montage materiaal. Zeker een aanrader.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Vanaf het begin tot het eind een superfijne service

Zo goed ben ik nog nooit geholpen !!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Misschien muurafdekkers van 14cm breed voor op de vele balkonmuurtjes die ik tegenkom

Na een telefonische afspraak werden de gewenste materialen keurig geleverd!

Prima bedrijf en werken op tijd

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Er was ons onvoldoende duidelijk dat ook levering van de benodigde accessoires mogelijk was en moesten daarvoor uitwijken naar een andere firma?

Nette huisnummer

Op zoek naar een betonnen huisnummer. Uiteindelijk bij betonfabriek.nl uitgekomen. Gekozen voor een antraciet huisnummer. Huisnummer was snel klaar en ziet er super strak en netjes uit.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Super kwaliteit en makkelijk te bevestigen door de makkelijk leesbare handleiding

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Mooie uitstraling en makkelijk te bevestigen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Fijne communicatie, snelle levering en een mooi product.

Top service!

Goede service. Mooie producten.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Prima ervaring, alles snel geregeld

Het bestellen ging snel en eenvoudig. Het was binnen een dag bij mij thuis. Een aanrader!

Product voldoet aan verwachting

Nette prijs en snel verzonden!

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Zeer mooi & kwalitatief betonnen cijfers

Wij hebben de cijfers 25. Lijkt zeer strak en mooi. Enigste verbeter puntje is dat een boormal makkelijk zou zijn.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? Boormal

Snelle service en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de ontvangen huisnummers. De afwerking van deze huisnummers is glad en erg mooi. Meer mensen bij ons in de straat gaan ze ook bestellen.

• Heb je nog verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede service en top producten

Ging mooi! Bestellen was eenvoudig, levering binnen 48 uur en het product was echt heel mooi. Ons huisnummer is nu goed zichtbaar.

Kapitein grant straat 20

7821 AR Emmen

Over Betonfabriek.nl

Betonfabriek BV levert topkwaliteit betonproducten voor Huis & Tuin. Je koopt rechtstreeks van de fabriek dus je bent gegarandeerd van de beste prijs en snelle levering. Bekijk ons gave assortiment en bestel vandaag nog snel en eenvoudig.