Snel correct en goede informatie

Goede service en duidelijke comunicatie

Top bedrijf

Snel, correct en duurzaam geleverd in een papieren zak, chapeau

Perfect!!

Snelle levering, geweldige service ! TOP!!

Mooie collectie, heel fijn personeel, geweldige service!!

Zeer klantvriendelijke èn prachtige kledingzaak!

Top collectie en service!

Al jaren shop ik graag bij Van Dijk. Nu ik niet meer in de buurt woon, is online bestellen een uitkomst. Altijd blij met een pakketje van Van Dijk :-)

Super top zoals je het mag verwachten

Ik had nog even een vraag, kreeg meteen een aardige dame aan de lijn die uitzocht wat ik wilde weten. Besteld en vervolgens snel thuis gekregen. Prima verpakt.

Snelle en correcte levering en verzending.

Positief

Keurige snelle levering

Heel blij met mijn bestelde jasje!

Gebruiksvriendelijke site, Na bestelling vlotte levering! Heerlijk!

Altijd de mooiste collecties

Online bestellen is heel eenvoudig en vaak de andere dan de bestelling in huis. Fijn personeel en heel belangrijk, een mooie winkel!

Fijne ervaringen

Fijne ervaringen. Eerst via een Whatsappje contact gezocht over de maat. Netjes een reactie gekregen waardoor ik de juiste maat kon bestellen. Snelle levering en keurig verzonden en geleverd.

Keurig en netjes verzorgd

Goed alleen bij my jewellery was het met 15 procent korting te koop helaas mijn maat noet bij jullie wel alleen de volledige prijs. Wel snel verzonden.

Zeer prettige winkel! Fijne mensen die er werken Mooie collectie Echt altijd een feestje om daar te zijn!

Wordt altijd heel fijn geholpen!!!!!!

Vind het altijd een feestje om naar uw winkel te gaan!!!!! Meestal slaag ik mede door de zeer fijne en prettige mede werksters. Uw winkel heeft ook de goede uitstraling

Makkelijk online besteld en heel snel geleverd.

Zeer verbaasd over de slechte verpakking

Super oude doos als verpakking om mooie schoenen te verzenden. Ook geen retourlabel

Super webshop!

Bestelling de volgende dag al geleverd en retour zenden is heel eenvoudig!

Snelle levering, bij retour direct terug storting

Reeds ingevuld

geweldig mooie stijlvolle kleding

De site is overzichtelijk, makkelijk te vinden de kleding producten. Betaling gaat ook gemakkelijk. Transport dienstverlening loopt uitstekend naar wens.

perfect

snel in verzenden maar ook retouren en terugbetaling

Stationsstraat 22

5141 GE Waalwijk

0416 33 55 12

Over Van Dijk Store

Van uniek tot verrassend. En van basic tot bijzonder. Dat is hoe shoppen bij Van Dijk Waalwijk eruit ziet. Onze winkel van 3000 m2 in hartje Waalwijk heeft met ruim 120 modemerken een uitgebreid aanbod. Voor zowel dames als heren. Bestel je liever online? Dan kun je terecht op vandijkstore.nl, waar je hetzelfde uitgebreide merkenaanbod vindt.