Uitstekende winkel ook online

Goede service en snelle levering

Beveiligingslabel niet verwijderd

Helaas ontving ik een item waarvan het beveiligingslabel niet was verwijderd. Dus gedoe met retoursturen en weer opsturen. Jammer want kon het item dus niet direct dragen. Snellere oplossing werd niet aangeboden helaas. Met het Shoppen in de fysieke van Dijk winkel heb ik een betere ervaring.

Prachtige kleding een persoonlijke aandacht

Ik woon te ver van Waalwijk om vaak in de winkel te shoppen. Als ik er ben is de service erg fijn en op maat De website is een mooie aanvulling om de prachtige kleding van grote en kleine merken vanuit Leiden te kunnen kopen. Snel bezorgd en mooi verpakt. Net zoals de fysieke winkel geeft de online shop goede service en is winkelen klantvriendelijk.

Hoge kwaliteit

Eerste ervaring was helemaal prima. Prachtige kleding, supersnel geleverd en mooi ingepakt.

Geweldige Bedrijf

Heel tevreden

Een fijne zaak

Fantastische winkel en geweldige zeer betrouwbare webshop en SUPER service!!

in de winkel vriendelijke en super service

Ga er graag winkelen

retour procedure niet klantvriendelijk.

Totaal niet erg om voor een retour te moeten betalen, maar de afwezigheid van een barcode op label is wel echt klantvriendelijk

Top winkel

Super snelle levering en keurige afhandeling bij retourneren

Alles perfect !

Top ervaring, alles snel en in orde.

geweldig shoppen een beleving

een beleving daar shoppen

Zeer goed contact met klantenservice

Goed contact met klantenservice!

Ontzettend goed geholpen door de medewerkers nav klacht. Snelle reacties, denken mee en bieden gedegen oplossingen.

Fijne winkel met fijn personeel en super assortiment!

Overzichtelijke webshop en vriendelijk personeel in de winkel

Levering met PostNL beneden alle peil

Levering met PostNL beneden alle peil. Levering in een parcelshop op 20km van mijn woning!!! Ronduit ontevreden!!

consequent altijd top!

ik vond het zo vervelend om een groot pakket terug te sturen. ongelooflijk snel hoe het bedrag terug op mijn rekening kwam en ik van mijn nieuw bestelde zaken kon genieten. elke verantwoordelijkheid wordt bij jullie ter harte genomen. super! bedankt voor het vertrouwen en zorg die ik als klant mag ervaren

Snelle bezorging en ontzettend behulpzaam en goede service!

Voorbeeld voor anderen

Snelle levering ... en helaas was het artikel niet naar wens.... maar retour was extreem snel verwerkt.

Goed en optijd

De kleren zijn in de winkel en via de webshop altijd goed

Super fijne zaak, zeer goede service

Snel, keurig verpakt en zonodig makkelijk terugsturen!

Blij met mijn item!

Snel en netjes in mooie doos bezorgd

Duidelijk en uitgebreid

Duidelijke en uitgebreide website. Snelle bezorging en keurig verpakt.

Stationsstraat 22

5141 GE Waalwijk

0416 33 55 12

Over Van Dijk Store

Van uniek tot verrassend. En van basic tot bijzonder. Dat is hoe shoppen bij Van Dijk Waalwijk eruit ziet. Onze winkel van 3000 m2 in hartje Waalwijk heeft met ruim 120 modemerken een uitgebreid aanbod. Voor zowel dames als heren. Bestel je liever online? Dan kun je terecht op vandijkstore.nl, waar je hetzelfde uitgebreide merkenaanbod vindt.