Snel en betrouwbaar

Fijne winkel

Bezoek winkel in Den Bosch. Fijn dat daar mijn maat van het merk Marc Cain meestal aanwezig is. De vermaak service is een pre. De prijs kwaliteit is niet altijd goed.

Prachtig kledingstuk en zeer snel geleverd!

Uitstekend!

Netjes ingepakt en volgens afspraak geleverd.

Voor de eerste keer besteld bij van Dijk en dat gaat zeker een vervolg krijgen.

Snelle levering en afhandeling retour

Snelle levering en snelle afhandeling van retourzending. Ik zou daar nog eens bestellen.

Heel tevreden, voor anderen aan te raden, prima verlopen.

De emails , van jullie waren vriendelijk, duidelijk, overzichtelijk, kortbondig. Snelle levering is zeker prettig. Post.nl. thuis bezorgen zeker prettig. Wel 3 emails gehad van post.nl. met verschillende uiteenlopende tijden van thuis bezorgen, maar ze hielden me goed op de hoogte, ik was tevreden dat mijn blouse deze dag nog bezorgd werd.

Prachtige collectie, goeie site, vlotte levering perfect

De winkel is een ervaring. De site is prettig en levering en service zijn perfect!!

Fijn

Het bestellen ging prima en ook netjes verpakt

Fantastische winkel!!

Altijd vriendelijke mensen in de winkel, aan de telefoon of in het restaurant! Het voelt zó fijn dat je ook echt geholpen wordt. Afgelopen week was ik in de winkel met mijn kleindochter, heel onzeker en weinig zelfvertrouwen.... Maar wat werden we leuk geholpen door Hanneke. Zó lief en ze voelde meteen hoe de situatie was!! En we zijn heel goed geslaagd! Ik ging met een stralend kleinkind naar huis!!!

heel prettig en fijn

heel relaxed en vrijblijvend

Geweldige verkoopsters en mooie merken.

Alles is er goed geregeld. Behalve dit jaar heb ik nooit een slechte ervaring gehad. Ik wilde een blouse bestellen in de opruiming. Ik kreeg een donkerblauwe herenpolo thuis gestuurd. Bedoelde blouse was daarna uitverkocht in maat 42. Verder heel tevreden!

Super winkel

Zeer hulpvaardig en goed advies , voor iedereen wat te vinden .

Prima. De levering was heel snel en klantenservice reageerde vlot.

Mooie merken snelle levering

Fijne winkel! Online besteld.

Schitterende winkel met hele mooie merken!

Fantastische service van de lieve (jonge) dames!

Snelle levering en duidelijke informatie. Soms kan ik de stofsamenstelling niet vinden.

Heel goed.

Prima ervaring!

Probleemloos

Grote keuze uit grote merken, efficiënte afhandeling, snelle en verzorgde verzending. Zó wil je het hebben!

Super winkel

Prachtige kleding helemaal mijn stijl

Het is gewoon super gedaan mijn bestelling

Gewoon super

Fijne verkoopsters

Mooie winkel met veel mooie merken kleding.

Goed en snel

Allemaal perfect afgerond

Fijne webshop.

Prachtige collectie. Klantvriendelijk. Ook bij marc cain in Hertogenbosch. En als je een item moet terug sturen snel je aankoopbedrag terug.

Niet van Dijk waardig. Zijn beter en mooier gewend!!!!

Ik vind het veel te duur voor deze kwaliteit, kan ik ook in China hebben besteld. Heel erg jammer.gr. Prijs/ kwaliteit klopt niet.

Snelle correcte reactie en oplossing.

Na het sturen van een mail kreeg ik een antwoord en werd ik ook nog gebeld. Fijn!

Stationsstraat 22

5141 GE Waalwijk

0416 33 55 12

Over Van Dijk Store

Van uniek tot verrassend. En van basic tot bijzonder. Dat is hoe shoppen bij Van Dijk Waalwijk eruit ziet. Onze winkel van 3000 m2 in hartje Waalwijk heeft met ruim 120 modemerken een uitgebreid aanbod. Voor zowel dames als heren. Bestel je liever online? Dan kun je terecht op vandijkstore.nl, waar je hetzelfde uitgebreide merkenaanbod vindt.