Zeer goed service en response op vragen

Ze reagerenb direct op een mail aan de klantenservice en lossen het adequaat en snel op. Vriendelijke mailwisselingen.

Fijne service!

Mooie uitgebreide collectie, fijne telefonische hulp en advies als je online wilt bestellen en ook nog eens een vlotte levering. Kortom erg tevreden!

Perfect alles

Vlug en netjes

Alles is helemaal goed gegaan en snelle levering en product zag eruit zoals op de foto

vlotte afhandeling

Overzichtelijke website met mooi aanbod en vloote afhandeling. Heel tevreden

Meestal oké

Heb al meerdere keren een order geplaatst, dat dan niet meer in voorraad blijkt te zijn, hoewel dit wel nog op de webshop blijft vermeld.

Super vriendelijk en meedenkend

Erg behulpzaam

Snel en correct

Snel en correct ook als er onverhoopt toch iets retour gaat

Heeeeel netjes

Mijn pakketje werd keurig geleverd, schoentjes in de doos ook nog eens netjes ingepakt en de documenten in een envelop. Erg verzorgd. De levering was ook nog eens snel!

Keurig en netjes verpakt

Een supersnelle en correcte levering!

Vandaag besteld en in huis voordat je je realiseert dat er een bestelling wordt afgeleverd!

Snel en correct en altijd wat ik wil

Kwaliteit en betrokkenheid

Het topje wat ik had besteld werd op een andere website met dezelfde bedrijfsnaam veel goedkoper aangeboden. Toen ik daarover belde kreeg ik een persoon aan de lijn, op zich al een wonder in deze tijd, die mij duidelijk kon uitleggen hoe dat kwam ( het was een fake site). De prijs was een vast uitverkoop prijs. Het contact was persoonlijk en prettig. Daarna werd de top ( van Louisa Cerano) vlot bezorgd, die mooi is en goed paste ( ik heb maat 40).

Goed verzorgd

Super geholpen

Kan niet beter

Helemaal goed!

Goede product beschrijving en goede levering.

Webshop, duidelijk en snelle service en netjes verpakt. Aanrader

Echt een dagje uit!!

Prachtige winkel, mooie kleding. De lunch was ook heerlijk.....

Jammer dat ik geen bevestigings mail kreeg.

Verzending, info, kwaliteit, alles top!

Duidelijke site en communicatie via de mail. Product word netjes verpakt

Fantastische winkel veel voorraad

Zeer fijne winkel. Hebben veel voorraad. Persoonlijk is behulpzaam en vriendelijk.

Zeer goed.

Fijne webshop

Mooie merken met snelle service en goed verpakt.

Je word keurig geholpen

Fijne online winkel En mooie kleding

Stationsstraat 22

5141 GE Waalwijk

0416 33 55 12

Over Van Dijk Store

Van uniek tot verrassend. En van basic tot bijzonder. Dat is hoe shoppen bij Van Dijk Waalwijk eruit ziet. Onze winkel van 3000 m2 in hartje Waalwijk heeft met ruim 120 modemerken een uitgebreid aanbod. Voor zowel dames als heren. Bestel je liever online? Dan kun je terecht op vandijkstore.nl, waar je hetzelfde uitgebreide merkenaanbod vindt.