Beteouwbaar

Mijn bestelde sneakers waren te groot. Helaas geen kleinere maat te krijgen. Kreeg keurig mijn geld teruggestort, na mail met alle info hierover. En dat ging super vlot. Goed geregeld bij van Dijk.

Snelle verzending

Verzending door de winkel binnen 1 dag en zoals op foto. Wegens vakantie drukte bij post nl zou aflevering langer kunnen duren. Dat vond ik niet erg. Post nl had bij mij thuis moeten bezorgen. Veranderde levering naar Post.nl punt. Ook niet erg. Maar uit eindelijk werd het een paar dagen later bezorgd bij MKB balie, vlakbij industerie terrein (gesloten in weekend). Ongeveer 25 min fietsen.

Prima gedaan

Keurig opgestuurd en vlot geleverd.

Fijne website snelle levering

Mooie merken

Snelle en goede service

Geen verzendkosten en prima website

Altijd goed geholpen

Vriendelijk personeel en kreeg goede adviezen

Snelle levering. Helaas retour moeten zenden. Terugbetaling snel.

Levering : vlug

Zeer tevreden van de snleheid van de levering ( en in perfect staat)

Altijd snelle en goede service

Snelle levering en dat naar belgie, kan het iedereen aanbevelen. Bedankt

Aanrader!

besteld, en per ongeluk zelf een fout gemaakt in het adres. Aardige dame heeft het pakket dat bleef zweven terug laten komen en opnieuw verstuurd!!!! Top! Verder mooie duidelijke website, leuke collectie!

Keurig en tijdig geleverd

Keurig en tijdig geleverd

Prima geregeld

Zonder mankeren

Heel fijn

Heel fijn

Snelle levering, duidelijke communicatie

Helaas moest ik mijn slippers/sandalen (vanwege het feit dat er 2 verschillende maten waren geleverd) retourneren, maar daar werd gelijk netjes excuses voor aangeboden en op gereageerd door het op te willen lossen. Fijne en duidelijke communicatie, ben het gehele proces goed op de hoogte gehouden en werd netjes te woord gestaan. Retour ging ook snel en gemakkelijk dmv bijgevoegde beschrijving en adressticker. Al met al ondanks de retour, wel een prettige ervaring!

Goed bedrijf

Super geregeld

Goese ervaring

Goesen service

Prettig personeel, snelle levering.

Zowel in de winkel als online prettige service en snelle levering.

perfecte ervaring

in de winkel zelf altijd keurig geholpen online netjes verpakt wat wil je nog meer!!

Fijne winkel, met een mooi assortiment

Mooie merken, groot assortiment.

zeer nette afhandeling van retourzending

Ik had paar schoenen besteld. Bleek verkeerde maat. Maataanduiding US, EU etc vind ik altijd lastig. Schoenen teruggestuurd. Snel bericht van ontvangst en terugbetaling. Moest yerugzending wel zelf frankeren, maar vind ik redelijk.

vlotte afhandeling van retour

bij retournering snelle afhandeling, geld was snel op de bankrekening

Klantvriendelijk

Makkelijk bereikbaar

Stationsstraat 22

5141 GE Waalwijk

0416 33 55 12

Over Van Dijk Store

Van uniek tot verrassend. En van basic tot bijzonder. Dat is hoe shoppen bij Van Dijk Waalwijk eruit ziet. Onze winkel van 3000 m2 in hartje Waalwijk heeft met ruim 120 modemerken een uitgebreid aanbod. Voor zowel dames als heren. Bestel je liever online? Dan kun je terecht op vandijkstore.nl, waar je hetzelfde uitgebreide merkenaanbod vindt.