Na bestelling vlotte levering

Goede communicatie over de artikelen

Snelle levering, mooie schoenen

Goeie ervaring!

geweldig

helaas paste ik de jurk niet maar ik had wel binnen 24 uur het geld retour. Dat is wel een anders bij webshops.

Jurk Carina Ulla Johnson is een model dat niet geschikt is voor maat 40.

De jurk was zelfs in maat 10 bijzonder smal op de heupen. Ik heb in Ulla al maat 4, 6 en 8 gehad maar nooit 10. In de beschrijving bij het kleed was dit ook niet vermeld, retour was voor mijn rekening.

Altijd leuk om te bestellen bij Van Dijk Snelle levering :)

Bijzonder goed geholpen

Het was even moeilijker het werdvsuper opgevangen .. De telefoniste begreep het snel en heeft adequaat gehandeld .. Zeer tevreden over van Dijk

Mooie collectie Zeer vriendelijk personeel Gezellige koffie/lunch hoek

Van Dijk Waalwijk is een leuk uitstapje voor mij Altijd wel iets voor mij wat ik wil kopen De collectie is afwisselend Het personeel erg behulpzaam en aardig Het lunch café er bij maakt het nog leuker Meestal neem ik specialiteit van de dag Online kijk ik ook Soms bestel ik daar Als ik mail met een vraag krijg ik dezelfde dag vaak nog antwoord

Snelle levering en goede service

Vlot en netjes en mooie prijs.

Vlotte levering en artikel voor een mooie prijs aangeschaft.

Great gear at good prices

Great gear, correct prices (extra discount for registered customers) and Fast delivery

The best service!

The customer support team was very responsive and resolved my issue quickly.

Alles goed geregeld.

Van bestelling tot bezorging is alles in orde.

top

snel geleverd en alles zat erop

Top !

Snelle levering, fijne communicatie.

Klantvriendelijk

Snelle bezorging en goede service

Perfect!

Goede service, heel tevreden.

Great

Online shop is very customer friendly, quality products and service are as promised!

Geweldige zaak

Fantastische winkel en webshop!!!

Gewoon goed

Keurig verpakte bestelling, levering duurde wel 4 dg. Retournering ging erg snel, binnen 3 dagen geld teruggestort.

Superleuke webshop, mooie kleding, aanrader

Vriendelijk, behulpzaam, attent. Veel keuze, komen er al jaren oplossingsgericht bij problemen.

Snelle levering, jammer van de retourkosten.

Van Dijk levert het bestelde produkt snel maar alhoewel vermeldt op de site is het toch wel teleurstellend dat als het produkt niet past de retourkosten van 7,50 voor rekening klant zijn.

• Would you recommend us? No

Fijne site, goede communicatie

Snelle levering en alles netjes verpakt verstuurd

Topservice in Optima Forma!

Van Dijk Mode straalt in alles perfectie uit. Dit geldt niet alleen voor de schitterende winkel in Waalwijk, maar ook online is het goed geregeld. Breed assortiment met prachtige merken, en klantvriendelijk personeel met engagement. Dank-jullie-wel, voor de goede service. Keep up the good work!

Snelle levering goed verpakt heel blij mee.

Stationsstraat 22

5141 GE Waalwijk

0416 33 55 12

Over Van Dijk Store

Van uniek tot verrassend. En van basic tot bijzonder. Dat is hoe shoppen bij Van Dijk Waalwijk eruit ziet. Onze winkel van 3000 m2 in hartje Waalwijk heeft met ruim 120 modemerken een uitgebreid aanbod. Voor zowel dames als heren. Bestel je liever online? Dan kun je terecht op vandijkstore.nl, waar je hetzelfde uitgebreide merkenaanbod vindt.