Prachtige winkel met altijd hele mooie collectie en goede service!

Winkel er altijd met plezier!

Perfect zoals altijd

Groot assortiment

Prachtige winkel. Mooie collecties

Mooie merken. Aardig personeel.

Topcollectie Vriendelijk personeel Snelle klantenservice online

Het is een feest om naar Van Dijk te gaan Mooie collectie Altijd goed geholpen En bij vragen online snel een antwoord

Alles verliep uitstekend! Mijn eerste bestelling … Ik ben fan!

correct service

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

• Would you recommend us? No

Top levering

Hier kom ik heel graag!

Van Dijk is echt een heerlijke winkel, prachtige merken, mooie interieur, hele lieve mensen die super service gericht zijn en een gezellig café! Je kan er uren doorbrengen!

Snelle service, goede kwaliteit

snelle en vlotte service

heel snelle, vlotte en duidelijke communicatie. Ik wou dubbel checken of een item dat in België overal uitverkocht was, toch wel degelijk op stock nog was. Heel vriendelijke dame aan de lijn gehad, ging het opvolgen en binnen het uur een mailtje met de bevestiging dat alles in orde was en het bloesje ging opgestuurd worden.

very good service!

everything went very good and quickly, very happy

Topzaak

Al jaren klant van Van Dijk. Meestal ga ik naar dewinkel, maar ook online is het top geregeld!

De online bestellingen worden keurig verzorgd en indien nodig, retourneren wordt snel verwerkt

Matig

Pakket te laat ontvangen

• Would you recommend us? No

Prachtige winkel met veel mooie merken!

Online shoppen is top geregeld maar ook in de prachtige winkel wordt je fantastisch geholpen!

Mooie Zaak!

Erg mooie winkel met enorme keuze in verschillende prijsklassen. Online erg goede verpakking/verzending. Snelle levering.

Prachtige winkel en goede webshop met een goede service

De juiste collectie van de juiste merken met een breed aanbod en tevens een juiste levertijd op de webshop bestellingen.

Super snelle seevice

Klantenservice is heel vriendelijk en reacties op mail snel

De service qua retourneren en in de winkel is klantvriendelijk. Jurk in de winkel terug kunnen brengen en tegoed kan direct worden verrekend met nieuwe aankoop. Medewerkers in de winkel zijn ook vriendelijk en toegankelijk. Het was mijn eerste ervaring, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Behulpzaam en goed bereikbaar telefonisch

Vriendelijk en behulpzaam bij meedenken naar oplossing.

Top zaak

Top winkel mooie merk kleding snel geleverd!

Vertrouwen in goede afhandeling is bevestigd.

Ik ontving zojuist het bericht dat het pakket dat ik retour gestuurd heb aangekomen is. Dat stelt mij gerust want het betreft een duur kledingstuk. Vervanging van kledingstuk of restitutie aankoopbedrag worden genoemd, dit bevestigt mijn vertrouwen in een correcte afhandeling door de firma.

Stationsstraat 22

5141 GE Waalwijk

0416 33 55 12

Over Van Dijk Store

Van uniek tot verrassend. En van basic tot bijzonder. Dat is hoe shoppen bij Van Dijk Waalwijk eruit ziet. Onze winkel van 3000 m2 in hartje Waalwijk heeft met ruim 120 modemerken een uitgebreid aanbod. Voor zowel dames als heren. Bestel je liever online? Dan kun je terecht op vandijkstore.nl, waar je hetzelfde uitgebreide merkenaanbod vindt.