aanrader voor iedereen

Op de veine beurs in Utrecht kwam ik de Honnisjaals tegen. Na een korte en duidelijke uitleg, kreeg ik een mee om te proberen. Het zijn prachtige sjaals met kleuren voor elk wat wils. Heel handig in gebruik en wat ook ideaal is, ze kunnen in de droger. Bij onze bewoners een uitkomst! geen natte kleding meer, sjaal vervangen voor een droge en weer door. Kortom, echt het proberen waard. De service is ook top, bestellen en binnen een aantal dagen afgeleverd.

Mooie sjaals die ook echt goed doen waarvoor ze bedoeld zijn

De Sjaals van Honni zijn echt een aanrader. Ze staan prachtig bij onze dochter en vangen het speeksel goed op.

Nuttige én mooie sjaals voor personen met een verstandelijke beperking

In april voor het eerst de honnisjaals besteld voor mijn zoon. De instelling waar hij woont is ook helemaal enthousiast. Daarom weer een aantal honnisjaals besteld met mooie motieven. Ze vielen heel erg in de smaak!

Fantastisch!

Wat een practische oplossing voor mensen met slijmklachten. Het ziet er goed uit en degene die het draagt voelt zich er acceptabel mee. Een sjaal voor onder de jas. Veel keus uit de sjaals!

Goede kwalitiet

Ik heb de sjaals voor mijn kleinzoon gekocht De sjaals/slabben zijn van hoge kwaliteit en hebben een stoere en mooie uitstraling Mooie kleuren, ruime keuze

Erg goed

Prima contact en product.

Mooie Sjaals die overtollig speeksel goed opvangen

Met de Sjaals van Honni ziet onze dochter er elke dag weer leuk uit, ook al heeft ze last van veel speekselverlies. We hebben ze inmiddels in allerlei kleuren en prints zodat we bij elke outfit een passende sjaal hebben.

Super nette afhandeling en levering

Weer een super nette levering van de slabben! Heel blij met de genereuze afhandeling van de vertraagde bestelling!

Prima verzorgd

Alles volgens verwachting gegaan

Zeer veel keuze in de sjaals, goede kwaliteit, ze zijn allemaal heel mooi.

Fijne communicatie, hele goede service

Geweldig fijne sjaals

Sjaals zijn uitstekend. Ze voldoen goed aan de wensen. Zeker aan te bevelen!

Altijd goed

Voor mijn gehandicapte zoon bestel ik af en toe een aantal mooie sjaals, elke keer correcte afhandeling en leuke keuze uit kleurige stoffen. Susan geeft zelfs tips en mailt als er iets niet lijkt te kloppen oid, heel prettig!

Tof en leuk om dragen gemakkelijk om aan te doen

De sjaals worden aangepast zoals je vraagt Vlotte bestelling en ook snel geleverd Is aangenaam om dragen voor mijn dochter en modern ze krijgt dan ook wel veel complimentjes

Fijne stof en goede kwaliteit

We vonden de sjaal een fijne pasvorm hebben, leuke kleintjes en motieven.

Iets goedkoper zal wel heel fijn zijn.

Hele mooie slabbers

Een goede morgen ik ben bekend met de slabbers ik bestelde ze altijd bij pien&polle. Maar bij jullie zijn de bezorgkosten gratis. Jolanda heeft 3 slabbers per dag nodig .en ik vind belangrijk dat het bij de kleding past en het zijn prachtige slabbers groetjes miny smit

Doet wat het moet doen en staat gekleed

Doet wat het moet doen en staat gekleed

Zeer te vreden

Ik gebruik ze nu al een paar jaren en ben zeer tevreden voor matig speeksel verlies

Goede, nette bezorging

Fijne oplossing voor onze tienerdochter om er toch hip uit te zien ipv slabbers

De eerste 3 sjaals waren gezellig, vrolijk , gekleurd en van prima kwaliteit. Omdat de eerste zending zo goed was hebben nogmaals een bestelling van 3 sjaals gedaan, ditmaal van effen kleuren . Ook deze waren van een prima kwaliteit. Zeer snelle levering . Deze prachtige sjaaltjes staan heel charmant en zien er niet uit als slabbetjes . Heel tevreden

Voor mijn gehandicapte dochter die heel erg kwijlt zodat haar jas en kleding helemaal onder de vlekken . Maar een slab trekt zo weer af. Maar dit lijkt ze niet echt te voelen en houwt ze het om ,dus ga er nu een paar extra bestellen

Prachtig en praktisch product

Aanrader

Super goed

Hele mooie sjaals, goede kwaliteit, snelle service en hele vriendelijke mensen.

Topslabben

Duidelijke website. Eigenaresse is goed en snel bereikbaar per mail. Ook is een kleine aanpassing mogelijk. De sjaalslabben worden snel geleverd. Ik had ze na 4 dagen al binnen. Er is ruime keus in motieven en kleuren. De slabben zitten mooi en absorberen goed. Ik bestel alleen deze nog voor mijn zoon.

alles goed geregeld

Alles goed geregeld en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de sjaals.

Berghof 4

5671 EH NUENEN

06 28 24 89 51

Over Honnisjaal.nl

Honni maakt mooie sjaal ter bescherming van de kleiding bij mensen die last hebben van speekselverlies. De collectie is aangepast aan alle leeftijden en wensen.