Ze ,in in ons geval heel praktisch.

We hebben een dochter die niet thuis woont maar in een tehuis. Ze is erg achter in de ontwikkeling.en heeft maar een korte spanningsboog. Ze heeft al heel veel kleding kapot gebeten doordat ze het tussen haar tanden neemt. Geeft haar rust. Nu ontdekten we de Honni sjaaltjes. Ze heeft er nu 10 stuks geloof ik . De eerste portie heeft ze ook al stuk gebeten. Maar door het drukke stofje zie je het niet zo goed. De honni sjaal vind ik wel erg duur ,maar het zal ws niet te duur zijn voor al het werk dat jij ermee hebt.

mooi product en goede service

Mooie sjaals. De verzending was goed, snel contact toen de maat te groot was, er wordt meegedacht, al met al een aanrader

Slabben die doen wat er van verwacht word

zeer goede ervaring en communicatie , al voor de 2 de keer besteld en Slabben zijn top , koop wel die met prints want op de effen kleuren ( vooral op lichte kleuren ) zie je na een tijdje dat ze niet meer proper zijn , maar anders zeer tevreden en zal zeker nog bestellen levertijd is ook zoals verwacht zeker als je weet dat ik van Belgie en deze uit Nederland komen

Zeer mooie sjaals, vakkundig gemaakt.

Zeer prettige communicatie. Mooie sjaals. Goede kwaliteit!!

Goed kontakt mogelijk. Foutloze afwerking van de order

Klant - bedrijf kontakt via telefoon liep prima . Gewoon normaal menselijk kontakt ipv een robot machine.

Supersjaaltjes!

Superhandige sjaaltjes,snelle levering. Ik ben erg tevreden en bestel er binnenkort nog meer!

Uitstekende en chique oplossing

De sjaal / slab gezien bij een dame en we hebben direct op internet gezocht naar de herkomst . We hebben 3 Mooie sjaals uitgezocht en besteld, levering was supersnel en nu worden ze met trots gedragen. Haar kleding blijft nu langer mooi.

Fantastisch in één woord.

Heb ze zelf tijdens een tv opname gedragen.

Fantastische sjaals

Mijn zoon kwijlt niet altijd, maar kauwde altijd op zijn kleding en dat werd erg nat. Met de Honnisjaal kauwt hij op de sjaal en kun je deze zo nodig erwisselen voor een andere. Alles gaat in zeer goed overleg!

Supersnel aangepast en opgestuurd.

De grootste maat was te klein voor mijn man. We waren op de beurs. Binnen een paar dagen hadden we de bestelling binnen en het paste perfect.

Prachtige sjaals en goede kwaliteit

Mooie sjaals die je goed kan combineren met je kleding. Mijn dochter zit er altijd mooi bij!

uitstekend

onze dochter heeft zeker 30 stuk van deze sjaals, als ze niet super waren had ikner beslist niet zo veel. wij zijn er blij mee. Er is zo veel keus in kleuren en patronen zodat je ze overal bij kunt dragen.

goede camouflage van speeksel.

Zo'n Honnisjaal is een goede camouflage van speekselverlies.

Prima oplossing voor mijn speekselverlies

Leveving binnen 1 dag, comfortabel om mijn nek en valt niet op waarom ik hem draag. Leuke stof en prima absorberend. Makkelijk te wassen.

Fantastisch mooie sjaals

Vlotte afhandeling, goede stof. Kortom erg mooi. Erg mooi voor onze kleinzoon.

Heel goed.

De sjaals zijn erg functioneel en leuk om te zien. Prima en behulpzaam geholpen, dus zeker aan te bevelen. We zijn er blij mee.

Prachtige sjaals snelle levering

Supermooie sjaals en ze zijn zeer functioneel!

Een geweldige vonst.ik zocht nog wat meer naar de effen sjaals omdat mijn bovnkleding meestal al een

Het is een geweldige uitvinding.. Maar ook enkele aandachtspunten: omdat bovenkleding vaak al een patroontje heeft zoek ik naar de effen sjaals. Die zijn meestal bij u van de dikkere stof en dat is warm ( te warm in de zomer) De drukknopen zijn moeilijk dicht te knijpen voor iemand met Parkinson. Succes met uw werk!

alles uitstekend

leuk assortiment. Makkelijk te bestellen. Altijd wel passende sjaal te vinden bij elke outfit!! Geweldig product voor mij. Niet altijd meer "traditionele" slab om Ben er erg blij mee

TOP!

De sjaaltjes zijn heel fleurig. Geven de kleding een verzorgde uitstraling. Het vocht wordt goed geabsorbeerd, dus ook niet zichtbaar. De bezorging verliep ook zeer goed. Dus op en top tevreden!

Mooie sjaals! Snelle en goede kwaliteit en levering!

Prachtige sjaal. Volwassen uitstraling. Zit zacht en comfortabel.

Het helpt om met meer zelfvertrouwen deel te nemen aan sociale activiteiten. Mevrouw durft weer naar de muziekmiddag te gaan.

Zeer charmante oplossing

Ik vind de Honnisjaal een zeer charmante oplossing voor dames, die i.p.v. een slab voor vochtverlies uit de mond, er zo heel leuk uit zien. Bovendien fleuren de sjaals de kleding op. De bestelling en bezorging gaan super snel. Ook ruilen gaat vlot en plezierig.

perfect

mooie producten

Prachtige sjaals, heel snelle verzending!

Prachtige sjaals, heel snelle verzending!

Berghof 4

5671 EH NUENEN

06 28 24 89 51

Over Honnisjaal.nl

Honni maakt mooie sjaal ter bescherming van de kleiding bij mensen die last hebben van speekselverlies. De collectie is aangepast aan alle leeftijden en wensen.