prachtige modieuze sjaals. en uiteraard functioneel

Mooie sjaals, diverse kleuren, goede sluiting, kortom ik en mijn zoon zijn er heel blij mee.

Zeer mooie kleur en kwaliteit

Enkel voor hele overvloedig speeksel heb je er meerdere nodig per voormiddag en namiddag al op de hoogte gesteld via telefoon . heel begripvol en zoeken naar een oplossing

Mooie sjaals

Prima sjaals om speekselverlies op te vangen en te voorkomen dat de kleding nat wordt. Bovendien verkrijgbaar in vele leuke kleuren en designs.

Goed product!

Product is vrij duur, MAAR voldoet prima voor personen met overmatig speekselverlies, dus prijs kwaliteitsverhouding is oké

Top sjaaltjes al meer dan 8 jaar fan van honni

9 jaar geleden kocht ik 3 super leuke sjaaltjes voor mijn tweeling de licht grijze en donker grijze met sterretjes. Deze vond ik terug afgelopen jaar en zijn nog net zo mooi als 9 jaar geleden deze gebruik ik nu ook voor mijn 10 maanden oude baby en heb natuurlijk een paar nieuwe besteld waat lbij we een extra sjaaltje cadeau hebben gekregen als nostalgie een sjaaltje in het roze met sterretjes super leuk en lief.Een super lieve vrouw is de eigenaresse van honni en de kwaliteit is top. Zeker waar voor je geld wanneer je 1 can haar prachtige sjaaltjes besteld. Dank je wel voor het plezier dat mijn meiden van deze sjaaltjes hebben nooit meer nat gezeverde kleertjes. Liefs francien

Awesome

Ik had een hoop vragen. En die werden allemaal razendsnel en vriendelijk beantwoord. De sjaaltjes zijn super leuk, vangen op wat ze op moeten vangen, en mijn dochter vind ze fantastisch. Vanaf nu stylish en met droge kleren de dag door! Fantastisch mens bent u!

Eerste ervaring met Honnisjaals prima. Goede kwaliteit en zeer functioneel. Keuze genoeg voor iedereen

Bevalt goed ik bestel er nog 1

Bevalt goed ik bestel er nog 1

Super mooie en gemakkelijke sjaals .

Wij zijn heel tevreden over de Honnisjaals . Ons dochter vergeet nogal al eens te slikken waardoor haar truien altijd nat worden en de sjaals vangen het vocht zeer goed op . Ze zijn gemakkelijk in onderhoud : wassen op 40gr , de waslijn op en dan eventjes de droogkast in om ze kreukvrij en lekker zacht te houden en ze verslijten niet zo snel . Het leuke ervan is ook dat ze voor iedere outfit wel een bijpassend sjaaltje heeft want voor bijna elk seizoen is er wel een nieuwe collectie . Wij zijn super blij dat we de Honnisjaals ontdekt hebben . Dank je wel . Groetjes Shelsy , Linda en Ludwig .

helemaal geweldig

De sjaal had ik gekocht voor mijn zusje die dementerend was. enthousiasme overal. familie, en met name het zorgpersoneel. Ik had jullie adres van mijn dochter gekregen, werkzaam in de gehandicaptenzorg. Daar wordt hij zo nodig tot volle tevredenheid gedragen door de bewoners. Wat een uitkomst! Mijn zusje is inmiddels overleden. Veel succes met jullie mooie en zeer goede sjaaltjes!

Functioneel en mooi!

Voor onze dochter van 8 jaar heb ik meerdere sjaals besteld. Ze staan haar ontzettend leuk, en haar kleding blijft mooi droog en schoon. We krijgen veel complimenten over de sjaals. Inmiddels hebben we een hele voorraad zodat we bij elke outfit een leuke passende sjaal hebben.

de shawls zijn een uitkomst voor mijn zus.

Mijn zus is 55 en heeft een zware beperking en kwijlt ontzettend veel. altijd die grote slabbers om als we met haar op pad gaan is niet leuk. daarom zo blij met jullie shawls

Product zoals op foto keurig en snel geleverd!

Ik heb de sjaal gekocht omdat ik hem gewoon mooi vind. Heb deze niet gekocht voor speekselverlies. Hij is wel kleiner dan verwacht.

Mijn zus kan niet meer zonder de honni

Mooie en functionele accesoire

Onze dochter heeft model gezeten voor deze Sjaals, maar ze zijn zo leuk, dat ik ze vaak ook nestel of als cadeau vraag voor haar verjaardag of kerst. Omdat er veel kleuren en patronen zijn, kunnen we mooi matchen met haar kleding en zit ze er altijd top bij!

Dochterlief ziet er met de sjaals altijd verzorgd uit!

De keuze is reuze!

Prachtige sjaals, heel moeilijk te kiezen. Mooie webshop ook. Overzichtelijk en duidelijke zoekfunctie op bijv: kleur, materiaal, dessin etc. Van harte aanbevolen.

Super sjaals

Mooie trendy sjaals die speekselverlies goed opvangen

Handig en hip

Geweldige sjaals! Goede kwaliteit, mooie prints en doet wat het moet doen. Ideaal voor het kwijlen van onze zwaar gehandicapte zoon. Echt een goede uitkomst en zeker een aanrader!

Snelle levering, goede kwaliteit

Super fijn en modieus

Prima product, veel keus

Fantastische service en mooi product

Er werd heel goed meegedacht over welk sjaaltje mijn dochter nodig zou hebben. Kwalitatief een heel mooi product.

Heel prettig, en zeer goede service .

Veel keuze, en de sjaals zijn ontzettend mooi. Zeer degelijk en makkelijk om te doen. Zeer goede service!!

Ziet er mooi uit en beschermd de kleding.

Top sjaals

Ontzettend goede kwaliteit, veel keus, snelle levering. Communicatie is top. Al met al een super bedrijf. Je kan zien en merken dat dit vanuit een passie gerund wordt. Echte aanrader.

Berghof 4

5671 EH NUENEN

06 28 24 89 51

Over Honnisjaal.nl

Honni maakt mooie sjaal ter bescherming van de kleiding bij mensen die last hebben van speekselverlies. De collectie is aangepast aan alle leeftijden en wensen.