Mooie sjaals

Is op een moderne en leuke manier aangepast voor mensen met een beperking die last hebben van kwijlen

ZEER TEVREDEN

Dank voor de snelle antwoorden op mijn vragen en pro-aktief meedenken wat een goede oplossing is voor onze zoon. Ik waardeer je produkten die gemaakt zijn van goede materialen en met goede kwaliteit.

mooie Sjaals

al voor de 2 de keer Besteld ,zeer mooie Sjaals wel spijtig dat bij dagelijks gebruik de licht gekleurde sjaals toch vlekken vertonen ( wordt niet met Sjaals gegeten ) dus enkel voor Kwijlsjaals gebruikt daarom bestel ik nu Sjaals met prints weet dat de Sjaals handgemaakt worden maar de prijs vind ik Soms wel prijzig zeker voor mijn zoon die toch min2 sjaals per dag nodig heeft maar wel zeer tevreden over de sjaals zelf verzending naar Belgie oke ( wel 9,50 euro ) maar bestel ineens 3 sjaals waardoor verzending weg valt ( top ) binnen de week de Sjaals ontvangen ik besteld zeker nog Sjaals in de toekomst

Ze zijn echt prachtig en goed in gebruik

Enkel een tip voor exstreen over vloedig speeksel zouden ze iets absorberen moeten zijn voor sonnige monenten niet voldoende nu 4 per dag nodig op sonnige dagen maar ze zijn prijs kwaliteit zeer goed

Fijne sjaals. Scheelt een hoop gegrabbel naar zakdoekjes

Vrij makkelijk vast te maken. Ik heb echt heel zwakke handen. Tijdensfietstochten draag ik de sjaal boven op mijn jas. Wel zo veilig. Want onderweg n e zakdoek grabbelen…,

Mooie sjaals. Optijd geleverd. Prima

Berghof 4

5671 EH NUENEN

06 28 24 89 51

Over Honnisjaal.nl

Honni maakt mooie sjaal ter bescherming van de kleiding bij mensen die last hebben van speekselverlies. De collectie is aangepast aan alle leeftijden en wensen.