Tørklæderne er meget lækre

Har købt dem til min handicappede datter, Hun savler en del så jeg tror de vil være gode til at afhjælpe en våd bluse flere gange om dagen

• Vil du anbefale os? Ja

Dejlig kommunikation og gode produkter

Alt glider nemt, fin dialog pr. Mail og betaling Gode produkter og hurtig levering

Gode og flotte

Flotte og dekorative tørklæder. De har en god pasfor.

Professionel, hjælpsom og kompetent

Hurtigt tilbage svar ved Spørgsmål. Venlig og imødekommende kommunikation.

Fin.

Venlig og sagkyndig betjening. Hurtig levering. Tørklæder i markedets bedste kvalitet. Snittet er smart, fordi de ikke ender i en spids, der hænger ned på maven, som alle andre tørklæder ellers gør.Gode farver, der passer til alle stile. Det er en virkelig god oplevelse at handle med uniqap. Venlig hilsen Anne-Grethe Zangenberg.

• Vil du anbefale os? Ja

Super god service og produkt

Hurtig levering godt produkt ig god service

God oplevelse

Min mand er meget glad for tørklæderne. Han har indtil nu kun brugt et. Det var min mening at skrive til dig om vores oplevelse. Jeg har lagt brochurene i min taske, så hvis nogen er interesserede kan vi give dem videre. God fornøjelse med flere tiltag. Tak for god levering VH JUTHI Wang

God

Det var ikke lige til at skulle betale med EAN NR. men det lykkedes efter et par mails. Jeg kan se at der nu står på deres hjemmeside at man kan betale via EAN NR. så det er super at det er på plads nu.

• Vil du anbefale os? Ja

Perfekte tørklæder, også megen ros fra vires datters hjælpere

Rigtig god betjening

Smart og praktisk udvalg

Alle firmaer skriver, at de har noget smart og praktisk. Det passer hos Uniqap! Har længe ledt efter et benomslag - det fandt jeg hos Uniqap. Nemt at få på og rigtig pænt. Jeg bestilte også en smart "hagesmæk", som jeg bruger som tørklæde. Desuden fik jeg en meget fin service.

• Vil du anbefale os? Ja

Super god og hurtig service

Super god og hurtig service. God hjælp til bestilling af rigtig størrelse. Jakke til kørestolsbruger i lækker materiale, lynlås foran, udskæring og velcroluk bagtil . Fuldt ud tilfreds med købet

• Vil du anbefale os? Ja

smarte gennemtænkte produkter i smuk udførelse!

Jeg har haft en super oplevelse med jeres tørklæder/savlesmække til min Mor. De er virkelig smarte og fungerer helt perfekt :-) Min Mor er meget tilfreds og jeg har fået god service i tiden fra bestilling, til forsendelse og modtagelse af tørklæderne. Jeg vil anbefale produkterne til andre. Helt sikkert :-)

God service og kvalitet

De bestilte savlesmækker lever helt op til mine forventninger. De er meget behangelige og har en god størrelse. Sevicen undervejs var rigtig god og der blev hurtigt svaret på spørgsmål og lign.

Super god betjening

Dejlig, venlig snak og god betjening

Fantastisk.

Altid en dejlig og hurtig betjening, ved bestilling af tørklæder. Mange lækre tørklæder, som er virkelig effektive og fine.

god service

fik en fin service af medarbejderen i telefonen for at vælge den korrekte størrelse af tørklæde.

Alt forløb tilfredsstillende

Jeg fik hjælp til at vælge og varen er god

Fremragende

Høj service, nemt at bestille, høj kvalitet på produktet

Super kvalitet

Meget venlig og hjælpsom betjening på mail . Er meget glad for der findes nogen som dem ❤️

• Vil du anbefale os? Ja

hurtig ekspedition og god kvalitet

Hurtig ekspedition og god kvalitet

• Vil du anbefale os? Ja

Tøjet er meget funktionelt til handicappede, meget praktisk og pænt.

Tøjet er kommet som aftalt og kombinationen med firmaet er upåklagelig.)

• Vil du anbefale os? Ja

Det har været en rigtig god oplevelse at handle med jer dejlig med en frem visning af jeres tøj

En god oplevelse at handle og se jeres ting

Godt

God pasform og god levering

Flot tørklædedesign

Jeg har flere gange handlet tørklæder hos Uniqap til min voksne søn. Jeg er meget tilfreds med det fine design, hvor tørklæderne dels lever op til at fungere efter hensigten, og samtidig ser de flotte ud på både unge og voksne.

Fantastisk

Altid god og hurtig betjening. Tørklæderne er super gode og holdbare.

81 44 13 14

Over Uniqap.dk

Uniqap tilbyder smarte og praktiske savletørklæder til børn og voksne.