Al tyd goed

Producten zijn prima

Alles naar wens geleverd en netjes ingelicht

Alles netjes op tijd geleverd. Tijdig ingelicht dat product niet op voorraad was maar r was besteld. 2 dagen later in huis. Top

Er was een probleem bij mijn bestelling en de volgende dag DIRECT opgelost echt mooie service.

Heel netjes

Nette zaak hulp bij vragen. Geven een oplossing top winkel!

Snelle verzending

Snelle verze6toch bestel ik geen levende have meer online de paket bezorger zet het voor de deur zonder aan te bellen en zoek het maar uit

kan veel beter transport lijkt nergens op

Mijn bestelling is niet volledig en is een dag later geleverd als was afgesproken

Alles top gegaan goede service

Altijd topservice

Alles is altijd in ordecen op tijd.de vissen die ik bestel zijn altijd gezond.

Perfecte levering.

Altijd alles in orde en op tijd geleverd

Netjes opgelost

Triton poeder ontvangen en was steenhard Na een mail wordt er een nieuwe gestuurd

Is goed

Ze leveren goeie spullen Zou mooi zijn als de spullen overdag kunnen leveren,vaak komt het als het licht al uit is in de bak

Altijd in orde

Wij runnen zelf een aquariumwinkel, en de service is zoals we het zelf doed, zeer goed dus ;-)

Schneller Lieferung, TOP!

Habe wiederholt im Shop bestellt. Alles wieder TOP! Wirklich schnell und gute Preise. Sehr zu empfehlen.

Zeer goede en snelle service

Steeds een goede levering met kwaliteits producten

GEWELDIG

MIJN EIWITAFSCHUIMER HAD DE GEEST GEGEVEN CORALVIS GEBELD EN DE VOLGENDE DAG HAD IK EEN NIEUWE SKIMMER IN HUIS.DIT IS DAN MIJN TOPPERMENSEN BEDANKT.

Zeer verzorgde uitvoering van mijn bestelling.

Eerste maal dat ik hier levende have bestelde. Mijn bestelling werd onmiddellijk en correct behandeld. De levering gebeurde volgens de afspraak. Optimale en uiterst verzorgde verpakking. Top !

Koraal en vissen besteld goed verpakt en een nette beschrijving erbij over het overwennen van de dieren

Kan beter

Bij producten staat levering binnen 1 tot 5 werkdagen, helaas niet gelukt

Perfecte herleving

Bij eerste levering was er spijtig genoeg iets mis gegaan. Ik werd direct geholpen en super service.

Good Service and products

Very good and fast service. Good responsive staff. carefully packed and delivered the every livestock.

een top winkel

je wordt er goed geholpen lekkere koffie vriendelijke personeel en ziet er netjes uit ik heb geen opmerking wat er beter zou kunnen

Tip top in orde

Vlugge levering allés tip top

Netjes geregeld

Had een vis besteld die was net voor mijn neus verkocht… Stelde een andere vis voor om te leveren en heb ik gedaan. Visjes snel en netjes ingepakt afgeleverd.. Mooie visjes ook nog

Alles volgens afspraak gegaan.

Besteld en de volgende dag binnen. Het product voldeed volledig aan het gewenste.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda