top

Geweldige service.

Ik heb zeer goeie informatie gehad ivm aanschaf van een nieuwe zeeaquarium, nadien ook al mijn vissen en anemonen gehaald hier. Voor vragen of informatie kun je die ook via whatsapp stellen en hier krijg je redelijk snel en duidelijk antwoord op.

Netjes geleverd

Mooie verzorgde winkel met een excellente goed verzorgde aquarium goederen.

Uitstekend geholpen alleen zou het voor minder ervaren aquarium houders een aanbeveling zijn wat je online besteld of wat je in de winkel haalt dat de namen van de koralen vermeld worden op de kassabon of op de meegeleverde zakken zodat je gemakkelijk kunt opzoeken hoe je het gekochten koraal moet verzorgen.

Snelle goede service

Helpen je graag Attent Laten je mogelijk optie zien Ervaring Veel Keuze Niet altijd goedkoop maar wel mooie coralen & vissen

Goede ervaring

Dit was mijn eerste keer dat ik bij jullie iets besteld heb maar het is goed verzonden ben er tevreden over

Goede levering mooie keuzes

Een juffertje besteld voor in de zeeaquarium. Had alleen een nemo erin en zwom maar allen. Goede levering sochtends weg en ‘s avonds thuis geleverd. Bedankt

blijft een top bedrijf

Ik kom hier al heel wat jaren en het blijft een top bedrijf met goede service en verstand van zaken

Service

Goede communicatie snelle levering en pas als de vissen in goede conditie zijn

Keurig netjes en vriendelijk

Zoals verwacht

Prachtige dieren

Altijd snel geleverd en een ruime keuze, en goed geholpen.

Ik vind jullie bestelling correct en als er iets is van problemen doen jullie u best om op te lossen

Super fijn advies

Je wordt altijd netjes geholpen

Mooie en gezonde vissen

Precies zoals omschreven. De vissen zijn goed doorvoed. De mandarijnpitvis eet zelfs diepvriesvoer. Hartelijk dank!

Good products and fast delivery

Very fast delivery and quality products very much impressive

bestelling

ik heb wat besteld, maar nog niet ontvangen, maar dat is de schuld van postnl

Snel geleverd en goed verpakt

Prachtig

Gewoon goed

Snel otvangen

De bestelling is zeer snel geleverd en goed verpakt.

Goed en snel

Top winkel en service

De prijs is met sommige levende have wel wat aan de hoge kant met name de koralen, maar, de kwaliteit van de koralen is wel echt goed. goed advies en service en de kwaliteit van de vissen is echt goed en een mooie diversiteit aan soorten

Correct

Alles goed aangekomen

Kann nur weiterempfehlen!

Die gleichen Produkte wie auf dem Deutschen Markt, aber billiger. Und kostenloser Versand ab 75€. Außerdem riesige Auswahl an Tieren

Goede en snelle levering

Mijn bestelde vissen zijn keurig verpakt en op de juiste manier op temperatuur gehouden. Levering volgens planning uitgevoerd.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda