Lezen waar de bestelling afgeleverd moet worden

Niets mis met het product en snelheid levering. Maar om een gewenst afhaalpunt te negeren moest ik heen en terug 70 km rijden.

Top levering

Mijn eerste bestelling gedaan bij deze winkel. De levering was snel en prima verpakt. Ik zou hier zeker weer gaan bestellen..

Alles prima

Niets op aan te merken ,doe zo voort .

Nooit problemen, altijd goed. Goede aftersales ook.

Mooi aanbod

Mooi aanbod en alles loopt correct.

prima en snel

twee lampen besteld en deze zijn zeer vlot geleverd.

Zoals beloofd!

Keurig verpakte levering , op tijd , en een koerier die je belt bij onregelmatigheden . Dit ia mijn tweede ervaring en kan het enkel maar aanraden .

Toppie

Toppie

Snelle hulp

Bellen en je wordt uitstekend geadviseerd en geholpen. Ter plekke grote keuze, en kwaliteit.

De beste zaak

Erg goede zaak, met geweldige levende have en vriendelijke service zonder al teveel poespas

Snel geleverd Uitstekend verpakt

Altijd op tijd geleverd

Ben nog steeds zeer tevreden over hoe de bestelling wordt verpakt en hoe snel het wordt geleverd Echt top

Erg goed snel geleverd

Vis plus eten besteld volgende dag geleverd. Goed verpakt prima.

Goede snelle service

Goede snelle service

top service

snelle verzending

Goed verpakt en snelle verzending

Goed verpakt en snelle verzending Bedankt

Simpel top bedrijf!

Ik bestel hier regelmatig spullen en dieren voor mijn zeeaquarium en de levering en service zijn gewoon top. Ook het bedrijf zelf is ook echt een aanrader om te bezoeken en ze nemen echt de tijd voor je.

Geen te hoge verwachting

Veel keuzen en goede kwaliteit dieren , Echter customer service is er wel op achteruit gegaan de laatste tijd wat uiteindelijk heel jammer is. Heb beetje de indruk dat enkel nog de verkoop van belang is!

Snel en goed geleverd

Altijd een leuke ervaring

Je zoekt wat je nodig hebt en alles is mooi verpakt om De goederen veilig te verzenden…

Vis succesvol bezorgd

Niks te klagen, alles liep als verwacht. Bedankt en tot de volgende keer

Prima service van Trunkrs en de webshop

Bestellingen altijd on point.

Commucatie is uitstekend bij dit bedrijf meerdere producten al besteld altijd on point vond het nu wel keer de moeite waard om een review te schrijven.

Zeer snel geleverd

Weer een bestelling met een zeer snelle levering, TOP

Supersnelle levering!!

Keurig verpakt en zeer snelle levering.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda