Goede winkel en kwaliteit. Als er problemen zijn worden deze altijd netjes opgelost. Veel spullen en dieren om uit te kiezen.

Goeie winkel, snelle service. Alleen jammer dat mijn lagere dieren (slakken en emerald crab en poetsgarnaal) met een paar uur dood gaan. Vissen en koraal is goeie kwaliteit.

Exceptional

Order of equipment, fish and corals, everything was perfect, the fish are magnificent and healthy, lively and colorful, the corals too and everything is delivered at no additional cost to your home

TSJA

HELAAS HET MANNETJE IS DOOD WAARSCHIJNLIJK VAN DE STRES DE SLUIPMOORDENAAR HET VROUWTJE DE ZANDHAPPER DOET HET GOED IK GEEF ZE ARTEMIA EET DAN MAAR MINIMAAL WE WACHTEN HET AF.

Bestelling Ok

Levering Ok

Snelle levering en scherpe prijs

Snel alle spullen ontvangende ik besteld had. Ik kreeg ma het plaatsen van een bestelling een mail dat niet alle artikelen er waren en besteld moesten worden. Ik kreeg mijn hele bestelling toch al binnen 48 uur binnen. Goede service! De prijzen in de webshop zijn ook uiterst vriendelijk. Ga zeker vaker bestellen.

heel attent leveringen gaan meestal goed

uitstekend

Fast shipping and excellent quality

Fast shipping and excellent quality

Zo als altijd goed

Zo als altijd goede bezorg service

Super snel geleverd en goed verpakt

Veel keuze in het assortiment, erg snel geleverd en bij een vraag wordt er binnen een paar uur gereageerd. Top

Perfecte afspraken en correcte levering

Klant wordt gekontakteerd om de juiste dag van levering af te spreken en nadien wordt dit zeer correct uitgevoerd.

Zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle en correcte service. Bestelling was binnen 24H geleverd.

Aanrader

Vlug in levering. En een goeie nadienst

Fijne uitleg levering netjes

Altijd inorde

Mooie zaak

Perfect!

Goederen uiterst goed én nauwkeurig verpakt. Prima levering!

tres bon et rapide

a recommander

Prachtige vis en correcte aflevering

Dit was de eerste keer dat ik een vis besteld heb. En het voldoet erg goed aan mijn verwachtingen en de vis zag er mooi en gezond uit. Zal er zeker nog een keer bestellen

Gewoon goed prijzen mogen wel wat lager

professionele dienstverlening

top!

Top levering en assortiment

Snelle en correcte levering Prachtig aanbod van zowel levende have als aquarium producten

Meer dan prima!

Bestelling wordt snel doorgevoerd en wordt in de avond afgeleverd, altijd fijn als je overdag niet thuis bent. Service is meer dan prima en bij een fout van de koeriersdienst (dus niet eens hun fout) lost Coral het zonder gezeur meer dan prima op! Zal zeker blijven bestellen bij ze, jammer dat ik zo ver weg woon.

snel geleverd

Spullen waren niet volledig op voorraad. ze namen zelf contact op en alles was snel geregeld.

Mijn ervaring is uitstekend. Meerdere malen ervaren.

Gewoon op deze voet doorgaan!

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda