Excellent

De vissen zijn goed geleverd verzorgd met de nodige informatie. Tot nu toe zijn ze in goede gezondheid.

Vriendelijke mensen met veel kennis en een snelle levering

geweldige service

Communicatie is goed. Levende have is goed verpakt en de vissen zien er gezond uit. Bezorging ging snel en de bezorger was vriendelijk.

Uitstekende kwaliteit en service

Een aanrader voor iedere aquaria liefhebber.

Slechte levering, erg traag

Voor 22.00 besteld volgende dag in huis, echt niet. Na 4 dagen s avonds pas, hopeloos

Geweldige winkel

Zeer vriendelijk alles.goed verzorgd

Super!! uitstekende service en super vriendelijk personeel

Ik had een probleem met de leidingen van mijn red sea aquarium en ze hebben mij toen super goed geholpen met het zoeken van de nodige materialen en alle nodige onderdelen besteld. Super service

Perfekt gelaufen

Perfekt und schnell geliefert

Gewoon goed!

Snelle verzending, gezonde dieren die verzonden worden. Prima telefonisch te woord gestaan bij vragen. Ook over de verpakking van de levende have niets te klagen. Ruime keuze en nette prijzen. Kortom, een goede ervaring met dit bedrijf.

Goede kwaliteit en goede naverjoop

Vissen goed verpakt en mooie vissen Product tijdens transport gebroken en zonder probleem direct nieuwe gekregen

Zeer mooie stukken koraal geleverd . Goed verpakt dat ze op temperatuur blijven . Goede conditie wanneer ze precies geleverd werden.

Fijne levering en netjes

Zeer tevreden!

Bestelling geplaatst laat op de avond en was er al de volgende namiddag! Top verzending en service

Geleverd volgens afspraak

Correcte afhandeling

Heel goed en netjes verzorgd.

Fijn bedrijf. Wordt netjes contact gelegd als er vragen zijn over de bestelling en er wordt snel gereageerd.

Altijd weer

Klantvriendelijk

Ruim assortiment,snellelevering, goede service.

Zondag besteld en maandag geleverd op de juiste tijd

Supersnelle levering

Op zondag besteld maandagavond gelijk in huis!! Goed werk boys and girls

Fijne overzichtelijke webshop met een heel groot assortiment voor uw zeeaquarium.

Ze hebben echt alles en heel veel keus. Ik was op zoek naar groenvoer voor mijn vissen, hetgeen die ik zocht hadden ze voor een goede prijs. Tevens wat koralen uitgezocht. Na bestelling kreeg ik netjes een bevestiging en even later nog een email met de vraag of bezorging komende vrijdag okay was voor mij. Ik heb geantwoord dat dat prima was. Vrijdag middag had ik mijn bestelling in huis. Alles was zeer netjes verpakt in een warmte houdende doos incl heatpacks. Koralen zitten nu 2 dagen in mijn bak en staan al mooi open. Geweldig. Dank jullie wel en ik ga zeker nog meer kopen bij jullie.

Iets vroeger leveren

De levering van mijn vissen is altijd in de avond En dan zijn lichten van aquarium uit

Supersnelle levering!

Makkelijke site en zeer snelle levering

Prima service altijd correct en vriendelijke leveraars

Beste zeewater winkel van de Benelux

Leveringen altijd stipt (als er eens een vertraging is dan is deze te wijten aan de transport firma). Gezonde vissen en koralen. Alle benodigdheden en techniek in voorraad. Prachtige winkel.

Goede service, maar onduidelijkheid over levering.

Goede prijs en fijne webshop. Helaas krijg ik weinig meer informatie over de levering dan dat mijn product in backorder was.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda