Passie

De medewerkers hebben passie voor hun job wij komen altijd graag terug

GOED

Goede service Staan al;tijd klaar voor je.

Bestelling goed verpakt

Bedankt voor de goed verpakte en snelle levering

Kwaliteit,bekwaam,bezorging top,winkel(alleen al een bezoekje waard),super,vriendelijk,pr-kw top

Alleen maar, TOP-TOP-TOP!!!

Mooi assortiment en vriendelijk personeel

Wij zijn goed geholpen en zijn erg blij met onze vissen en koraal. Personeel was vriendelijk en deskundig.

Ik bestel hier zeker nog

Vlotte aflevering en verzending , gezonde dieren, zeer prijsvriendelijk

Fijne service

Fijne afstemming. De zeester zou ik in de toekomst alleen niet in een plastic zakje transporteren, maar in een bakje volledig onderwater om te voorkomen dat de zeester in het droge gedeelte terecht komt.

Snelle levering en goede service en nazorg.

Div leveringen gehad, snel en netjes verpakt. Ook meerdere keren levende have laten bezorgen. Zonder problemen , goede communicatie en nazorg bij vragen over de leveringen.

Ben al lang klant van hun kan me geen betere winkel wensen!

Ik heb vissen laten leveren. Uitstekend verpakt

Ik heb vissen laten leveren, deze waren zeer goed verpakt. Ze waren in een dubbele zak verpakt en alle 2 met een nietsje toe gemaakt. Waarvan de buitenste zak voorzien is met een zwarte band. Dit zorgt ervoor dat de vissen minder stres zouden krijgen. Dan is het geheel nog een in een zwarte zak gezet. Vervolgens werde ze in een thermische box vervoerd met 2 head packs in het deksel gekleefd. Ook hadden ze een gebruikthandleiding in de thermische box toegevoegd. Waarin sta hoe je de vissen op de juiste manier moet acclimatiseren. Ik ben zeer tevreden over de qualiteid van de zending.

Snelle en correcte service

Bestelling was snel geleverd. Correcte afhandeling

Eerlijk advies!

Altijd een eerlijk advies en een geweldige service! Aanrader!

Goede duidelijke sevrice / status updates

Na besteld te hebben goed op de hoogte gehouden. Ook door de vervoerder

Vlotte bediening

Super snel en altijd vriendelijk gewoon top

Zoals altijd weer snel geleverd

Ik bestel regelmatig hier en altijd mijn zout. De levering is altijd prima in orde net als de prijs

Altijd keurig en snel

Alles altijd netjes verpakt en goede levering

Netjes

Bestelling prima verpakt en correct afgeleverd .

Uiterste snelle levering, het bestelde product doet wat het moet doen. Goede wijn behoeft geen krans.

Super service. Binnen 2 dagen geleverd in Maastricht. Top ingepakt en levend transport heel snel. Wat niet voorradig was gelijk terug betaald gekregen. De kwaliteit van de opruimers en blauwe zeester super goed. Ook het koraal is heel mooi. Communicatie zeer goed. Bedankt!!!

Deskundig

Mooie winkel, deskundig advies en verzending op en top in orde !

Ik ben zeer tevreden

Snelle service een aanrader.

Goeie snelle services!

Goede service bestellingen tot nog toe altijd perfect in orde. Meerdere keren vis besteld zien er altijd top uit.

Goede service, snelle reactie bij problemen.

Er was een probleem met mijn bestelling, dit was echter snel opgelost na een mailtje te sturen. Ik heb wel 3 weken moeten wachten wat iets minder is maar nogsteeds geweldige service.

Geweldige service

Simpel snel en goede producten

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda