Altijd snel en goed kwaliteit.

Top goede service

In de ochtend een visje besteld en de zelfde avond geleverd en goed aangekomen

Top!!

Tweede keer dat ik wat heb besteld hier. En tweede keer een top levering. En alles ziet er ook prachtig uit. Zeker een aanrader om hier je spullen te bestellen

Maar niet zo snel als ik dacht (weekend...)

Correcte levering

Prima service.

Redelijk goed met een beetje ruimte voor verbetering

Levende haven is tijd goed warm verpakt alleen wanneer het om ander levende haven als coralen gaat is me op gevallen dat de diertjes wel eens vaker wat minder veerkrachtig zijn als wanneer ik ergens anders bestel verder wel zeer zeker tevreden

Aliments d'Aquaforest zoa 30 g

Tip top , produit , service et professionnalisme garanti , merci Coral and Fish Store

Levering Ok ...

Snelle verzending en zorgvuldige verpakking !

Gezonde vissen.

Vlotte service. Mooie en gezonde vissen. Jammer dat op sommige soorten men iets langer moet wachten, maar ook de moeite waard.

Vlotte service

Zeer goede producten ( koralen, anemonen) alsook alle toebehoren voor een aquarium.

Goedkoop ,en snel geleverd

Correct en snel geleverd

Snelle levering en goede uitleg

Goede opvolging

De bestelling wordt goed opgevolgd

Jaren geleden kochten we hier alles. Alleen toen tijdelijk gestopt met de aquaria. Nu het weer opgepakt en weer bij coral and fish besteld. Weer net zo'n service als voorheen.

Zeer goede, zeer responsieve verkoopafdeling. Klein leveringsprobleem, maar snel opgelost.

Altijd de beste kwaliteit,en goede deskundige uitleg en zeer vlotte en vriendelijke bediening

Vlotte,snelle en correcte levering.

Vlotte en correcte levering.

Goede zorg over aflevering en leuk kontakt

Snelle levering, goeie service, doe zo voort

Zie commentaar boven

Goede kwaliteit, fijne service!

Yves en zijn vader nemen altijd hun tijd en doen wat je ze vraagt. Advies geven doen ze niet moeilijk over. Vaak blijf ik te lang in de winkel omdat ze graag alles uitleggen. Ook als er iets niet goed gaat dan regelen ze wel iets om het op te lossen. Fijne winkel! Fijne mensen!

Snel en vriendelijk

De levering was snel en de bezorger was vriendelijk. Super service.

In de avond rond 22h AF producten besteld, volgende dag netjes thuis geleverd. Ik tevreden en de koraaltjes nog meer.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda