Goed advies over product (copepoden) en prettige prijs.

Niet tevreden

Bestelling geplaatst op 05.01. Is geleverd op 22.01,

Zeer tevreden!

Snelle verzending, met zorg verpakt en gezonde dieren . Wat kan je nog meer wensen? Alvast bedankt voor jullie inzet Coral and Fish store

Betrug

Habe einen Aquariumschrank bestellt. Ich habe nicht einmal ein Schließfach oder Geld zurück. Also musste ich Paypall um Hilfe bitten

kort plezier

helaas accepteerden 2 andere visjes mijn nimo's niet en werden jammer genoeg aangevallen en opgegeten

Correct en snel

Zeer snelle afhandeling van de bestelling, milieuvriendelijke verpakking, goederen zoals beschreven.

Uitstekende service!

Vriendelijk en behulpzaam oersoneel! De producten zijn altijd zorgvuldig ingepakt en op tijd geleverd

Vlotte communicatie en snelle levering

Ik werd perfect op de hoogte gehouden. Ook de mogelijkheden die achteraf kan toevoegen worden, indien je toch niet thuis zou zijn bij de levering. Bijvoorbeeld: bij welke buren mogen we het pakje afleveren.

Goed geregeld

Ben niet teleurgesteld gesteld afspraak nagekomen ben dan ook dik te vreden.

Bestelling geplaatst en onmiddellijk duidelijke communicatie over verdere afhandeling en levering

Goede service en correcte levering

Alles goed verpakt en snel geleverd

Als je telefoneert altijd even vriendelijk En bestellingen altijd zeer goed verpakt En snel geleverd

Goede informatie en nette verzending

Ruim assortiment en goede informatie

Mensen die nog van hun woord zijn

Top store en degelijke verzending

Gedaan zo als afgesproken!!!

En snel

Niet leverbaar binnen de voorgestelde 2 - 5 werkdagen

Op website vissen besteld, die niet op voorraad waren en daardoor een aangegeven levertijd van 2 tot 5 werkdagen hebben. je moet vooruit betalen, maar ik zit nog steeds te wachten omdat ze nog steeds niet leverbaar zijn!?!? Verschillende keren telefonisch geïnformeerd, waar ik het gevoel kreeg dat hij zoiets had van, daar kunnen wij toch niets aan doen dat de groothandel ze niet levert?! Dus helaas misleidende informatie. Dus online aankopen is niet slim omdat je dan bij uitgestelde levering je toch vooraf moet betalen

Prima winkel

Prima winkel

Aangename winkelervaring

Enorme keuze uit vissen en koralen. Goed verzorgde aquariums en de juiste informatie indien gewenst.

Al meerdere spullen gehaald nooit geen problemen met iets gehad

Goede ervaring

Zoals altijd prima!

Bestelling zoals altijd prima! Levering ook top!

Meerdere malen bestellingen geplaatst zonder ooit een probleem. Ook terplekke wordt je goed geholpen en geven ze deskundige uitleg. Top bedrijf, aanrader!

Altijd snelle verzending en gezonde dieren

Top.. alles snel geleverd

Altijd goede service. En allles snel geleverd

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda