Top.. alles snel geleverd

Altijd goede service. En allles snel geleverd

Bestelling cadeaubon met kaart dag te laat verzonden/ontvangen.

Jammer dat cadeaubon niet op de dag van verjaardag van onze zoon per mail aangekomen is. Na telefoontje van ons en een mail bericht van geadresseerde is de kaart een dag te laat bezorgd, maar door het navragen en de vervolgacties was de verrassing weg. Aanbevelen vind ik moeilijk en niet gepast na een enkele ervaring, zeker omdat onze zoon al jaren goede ervaringen met jullie heeft. Moet kennelijk dus toch keuze maken... dan maar:

Leuke mensen en toch wel een van mij favoriete winkels :) ze komen altijd met een oplossing

Supper

Snelle bezorging met verzorgde verpakking

Livraison rapide

Livraison rapide malgré le produit en rupture de stock

Voor Zeeaquarium spullen zit je bij het goede adres. Lage prijzen.

Je bestelling word snel geleverd. Alles wat je nodig hebt voor een zeeaquarium kun je hier kopen. Zeer tevreden met de hulp. En bestelling komt netjes binnen.

Toppertje

Visvoer besteld, was niet op voorraad en zou ca een week duren. Ik had geen haast, dus bestelde het. Binnen 2 dagen was het geleverd ondanks dat het een back order was.

Het is snel geleverd maar wel laat in de avond

Geweldige service en kwaliteitsproducten

Goede producten, propere, nette winkel. Uitstekende service, had een probleempje met een garnaal en ze losten dit direct en zeer goed op! Echte aanrader en zeer vriendelijke mensen!

Goed en snel

Mijn bestelling was super verpakt en super snel thuis.

Slechte info

Onmiddellijk ná mijn betaling online kreeg ik een mail dat niet alles zou geleverd worden wegens niet in voorraad. Men moet de klant vóór de betaling inlichten zodat hij zijn geld niet kwijt is en zijn product elders kan kopen. Toch kwam alles een viertal dagen later correct toe.

Mooie producten, fijne en vlotte service. Een bedrijf om op te bouwen.

x

De bestelling die ik gedaan had is keurig geleverd netjes en stevig verpakt en op temperatuur en als je naar de winkel gaat is er altijd wel tijd voor een praatje en een vriendelijk woord service is top

Communicatie

Wel vriendelijk persoon aan de telefoon gehad waar de bestelling blijft die ik op 20 december heb besteld helaas nog steeds niet binnen het had wel beter geweest als je een terugkoppeling had gekregen dat het product later bezorgd zou gaan worden. Wil niet negatief overkomen op dit bedrijf dus kan verder niet oordelen en vandaar tot nu toe 3 sterren

Zeer behulpzame mensen

Gebeld voor informatie en zeer goed verder geholpen. Namen ook hun tijd om het beste product voor mij te vinden. Altijd topverzending

Zeer snel

Zeer snel

Zeer snelle levering

Snelle en goede service!

Snelle en goed service! Bestelling was naar wens!

top winkel

top winkel en heel behulpzaam

Snel bezorgd en uitstekend verpakt

Ik had glazen ampullen besteld en ze kwamen allemaal heelhuids aan. Hele snelle levering, heel goed ingepakt en zeer vriendelijke bezorgdienst! Zeker aan te raden

Traag

Op de website staat voor 16 besteld morgen in huis ik heb een week moeten wachten

Super leuke winkel

Dit is nou echt een winkel die verstand heeft van zaken , altijd een goed advies en zeker een hele goede service.

lieferung

super gerne wieder

geweldige mooie grote zaak

geweldige mooie grote zaak waar ik pas geleden voor het eerst geweest ben en wist niet wat ik zag, koraal stekjes vanaf €9.50 tot aan een lege pinpas en nog veel meer moois, had er eerst online besteld en de verzending van levende have is ook prima geregeld

perfect

Zoals altijd netjes geregeld