Gewoon een hele goede service

Fantastische service. Goed meegedacht en alternatieve geboden. Al meerdere keren iets besteld.

Alles zoals omschreven, super!

Alles netjes op tijd geleverd, goed verpakt. Kwaliteit van de koralen zoals omschreven bij de advertentie. Gewoon goed zoals ik vind dat het hoort.

Geen levering en niemand te bereiken

Niemand gezien op afgesproken datum Thuis geweest van 17u tot 22u Op beide nrs ook niemand te bereiken

Gezonde dieren, goeie communicatie.

Ik heb een aantal keren dieren besteld voor mijn reef tank. Denk hierbij aan vissen koralen en ongewervelden. In al die tijd maar 1 dood slakje aangetroffen voor de rest zijn alle dieren altijd gezond bij mij aangekomen. Puik werk! Wel heb ik relatief vaak vertraging op mijn bestellingen, waarna de communicatie wel altijd goed en soepel verloopt met de medewerkers (Yves heeft mij vaak geholpen). De gezondheid van de dieren is natuurlijk het belangrijkste en daar houd coral and fish store dan ook zeker rekening mee. Ik kan iedereen aan raden om een levende haven te bestellen bij Coral and Fish Store.

Alles zoals zou moeten zijn

Snelle levering en zeer goed verpakt

Bestelling snel geleverd, uitstekend verpakt. Vissen in goede conditie ontvangen.

Uitstekende winkel

Alles tijdig geleverd en zeer goed verpakt Kan niet beter

Betrouwbare internet winkel

Uitgebreid assortiment. Levert na overleg. Goed verpakt.

Veel kennis en goed advies

Goed geholpen door vakkundig personeel nemen de tijd voor je en hebben veel kennis van de producten en dieren. Erg prettige winkel om mijn aankopen te doen.

Netjes verpakt

Goed en zending te volgen met tracentrac.

Prima communicatie en perfecte afhandeling

Spullen via website besteld makkelijk en overzichtelijk te vinden. Pakket netjes en snel geleverd.

Alles bestens

Gut verpackt, schnell Versand, gerne wieder

Vlotte service heel vriendelijk

Heel vriendelijk prachtige winkel vele zeldzame vissen en koralen . Een pluim voor Stefan die je altijd met een vriendelijk woord helpt.

Walter Friedrich

I've been a marine aquarist for 20 years! and a big fan of the Netherlands. So far I have only shopped in Germany. And found the fish store in Holland by chance. I have to say the quality of the packaging was the best I have ever experienced. Wow and thank you very much. At first I thought the €65 was a lot. but when it arrived I realized why. The animals are all doing very well. And I can imagine ordering in the future too. Best regards from Germany, Walter

Geweldige service

Top service!

Snelle bezorging, goede qualiteit ivm levende have.

De dieren die ik heb besteld zijn altijd levend aangekomen in een goed verpakte doos. Er wordt altijd een mail gestuurd voordat het pakket wordt verzonden. Prijzen zijn erg goed en vriendelijk personeel.

Zeer goede service

Door het niet nakomen van de leveringsdatum van de pakketbezorger zijn alle levende have tijdens transport overleden Dit is door de cfs zeer netjes opgelost en persoonlijk bezorgd

Goed, maar ze zouden de optie kunnen geven om de grootte van de vis te kiezen. Ze stuurden me een hele volwassen vis en ik had liever een jongere gehad. Toch kwamen de vissen in zeer goede staat aan en zien er erg mooi uit.

Uitstekende winkel

Alles prima verpakt en op tijd zoals afgesproken geleverd. Wanneer er iets is zoals een afwijking of geen voorraad wordt je keurig gebeld en gekeken naar een oplossing.

Prijskwalitatief en goede service!

Alles super verpakt, komt altijd netjes aan en levend. Super service en per mail kan je alles vragen!

Correcte behandeling

Mijn bestelling met anemoonvis duurde te lang ,waardoor vis bezweek. Ze maakten het zo snel mogelijk in orde door mij de eerste volgende werkdag een nieuwe te bezorgen.

Steeds uitstekende service

Mooie winkel, prachtige koralen en vissen en men is er altijd zeer klantvriendelijk. Ook top service na verkoop, door vertraging bij transportfirma een aantal koralen DOA, er wordt meteen voorgesteld om deze te vervangen.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda