Snelle levering, gezonde dieren en koralen. Helemaal top!

Altijd uitstekend!

Bestel hier altijd mijn zeevissen en ben altijd dik tevreden!

Hele goede kwaliteit

Goede kwaliteit!

Snelle bezorging geheel volgens duidelijke afspraken. Goed verzorgd verpakt.

Zeer goede kwaliteit en een perfecte levering ik zal zeker nog bestellingen plaatsen topper

Altijd correcte hulp

Optijd hulp en bijstand

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Hele grote keuze aan vissen en prachtige koralen ook hebben ze een ruim aanbod van techniek ,stenen en alle andere benodigdheden in huis voor het samenstellen van een prachtig aquarium

Keurig geleverd

Om een glas anemoon plaag te bestrijden heb ik 5 stuks Berghia Nudibranch slakken gekocht. Netjes geleverd en alle vijf in leven, alleen zijn ze erg klein ( had ze iets groter verwacht ) ik heb dit doorgegeven aan Coral and Fish store en ik kreeg keurig antwoord dat ze inderdaad aan de kleine kant zijn maar dat ze snel groeien

Super uitstekend

Zeer goede service. Uitstekende coralen en ongewervelde.

Bestelling ontvangen als gehoopt

Mooie anemoon, krab en een koraaltje besteld. Dieren waren perfect verpakt en supersnel bezorgd. Dieren zijn dus goed aangekomen. Erg blij mee.

Eerlijke mensen en goede service

Goeie service en super vriendelijk

Vriendelijke en ervaren

Heel vriendelijke personeel en behulpzaam. Veel info’s over zeeaquaria gekregen. Top winkel en locatie.

Ik had vissen besteld, deze werden in samenspraak geleverd door Trunk in de avond. Alles was zeer goed verpakt. Vissen waren in orde.

Top levering

Heb bij u besteld. Keurig op tijd en netjes verpakt afgelevrd.

Snel verzending ! De zelfde dag thuis bezorgd

Heel leuk winkel

Zeet goed winkel

Duidelijk, goede zorg voor de klant en dieren, goede aftersale..

Levende have wordt zorgvuldig verstuurd. Eventuele foutjes worden eenvoudig hersteld. Gave winkel. Goede zorg voor de klant en de levende have.

Nette zaak, veel keus.

Levend steen opgehaald netjes geholpen.

Goed verpakt en op tijd geleverd.

Alles perfect geleverd, kan niet beter.

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Uitstekend!

Telkens opnieuw een perfecte service

Ze hadden een verkeerde soort koraal geleverd. 'S ochtends over gemaild en 's avonds al een reactie. Twee dagen later alsnog de juiste in huis en de andere kon ik houden. Top geregeld.

Super service en levering !!!

Super service en snelle levering

Ruim aanbod en snelle verzending. Gaat er iets mis, mailtje sturen en het wordt netjes opgelost! Ik ben fan!

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda