Ze zijn bereid tot informatie geven over een bepaalde producten

Vriendelijke behulpzaam

Goed!

Alles kwam goed aan. Één zakje van de acropora was lek, maar dat is aan t koraaltje niet te zien.

Vissen en koralen in overvloed

Meer dan ruim aanbod van vissen ,koralen,producten,voeding en techniek in huis. Als ook vriendelijk en bekwaam peroneel

Snelle levering door voldoende stock

Wanneer je goederen bestelt, wordt er gegarandeerd in de loop van de volgende dag geleverd door Trunks, die een zeer correcte afloop voorziet ; door de voldoende stock van de website kan deze shop mijn bestellingen vlot leveren ; zeer tevreden ook over de telefonische info indien nodig ; ook bedankt aan Yves voor de vlotte samenwerking ;

Uitstekende prijs-kwaliteit en perfecte bezorging

Ruime keus, goede prijzen en een uitstekende bezorging

Snelle levering en top materiaal.

Top top top. Doe zo voort.

Geen super ervaring meer

Ik ben al jaren een tevreden klant helaas geven de laaste bestellingen wat teleurstelling. Met levende have vind ik het de laaste tijd erg karig wat je ontvangt. Stukjes koraal van een 10tje zijn net 1.5 bij 1.5 en als je vissen besteld krijg je echt het kleinste wat er is ... ik kocht bijv een ringgoby, 32.65euro, beestje tikt nog geen 3.5 cm aan, voor deze prijs heb je bij andere zaken gewoon een exeplaar van 8 cm....beetje jammer voorheen was dat wel anders. Levering daarintegen is altijd super geregeld! En wel een reden dat ik bij Coral blijf bestellen. Vandaar mijn aanbeveling op ja.

goede ervaring

alles verliep zoals gepland zonder enig probleem bedankt

Snelle levering (echter niet vianThrunks)

Super service en snelle levering vanuit C&F. Pas op om deze via Thrunks te laten vervoeren. Het lijkt een mooie service dat zij dezelfde dag bezorgen. Maar....het is maar de vraag of zij ook daadwerkelijk leveren. Mijn ervaring met deze vervoerder is zeer slecht. Ptt-post lijkt meer betrouwbaar en ik wacht daarom liever tot de volgende dag. Dan weet ik zeker dat de bestelling geleverd wordt.

Snelle levering, netjes verpakt en mooie producten.

Eerste keer iets besteld en zal ik zeker vaker doen. Naast dat ze bij alle producten het goedkoopste waren, verzonden ze ook gratis en had ik het de volgende werkdag in huis. Bestelde ook koraal en een zeester, kreeg een mail met de vraag welke dag ik het wilde ontvangen en alles werd die avond ook geleverd. Voordeel dat ze in de avond leveren, dat is makkelijk plannen ivm werk. Zeker positief!

Ik ben tevreden!

Bestelling goed geleverd, en de geleverde visjes zijn zoals je ze verwacht. Ook goede afhandeling van het dode visje!

Alles keurig geregeld

Bestelling keurig verwerkt en geleverd.

Snelle levering zoals beloofd

Artikel angeblich nicht lieferbar, trotz Angabe "Auf Lager"

Aufgrund der guten Bewertungen hier vermute ich, dass der Shop einfach nur die Niederlande beliefert, obwohl er internationalen Versand anbietet. Unmögliches Verhalten. Ich habe Aquariumdekoration (künstliche Korallen) für 65,10 € nach Deutschland bestellt. Tags darauf kam eine scheinbar automatisch generierte Mail mit der Nachricht "Die von Ihnen bestellten Korallen sind derzeit nicht verfügbar". Das fand ich sehr seltsam, denn sämtliche Artikel waren und sind auf der Website weiterhin als "Auf Lager" gelistet und online. Das habe ich in meiner Antwortmail auch so angegeben und nachgefragt, ob das Ganze vielleicht ein Irrtum ist. Und dass ich mein Geld zurückhaben möchte, falls mir die Ware nicht geliefert wird. Das Geld kam prompt über PayPal zurück, eine Antwort auf meine Mail kam nicht. Da stimmt irgendwas ganz und gar nicht mit diesem Shop. Sparen Sie sich den Ärger und bestellen Sie lieber woanders.

Goed geholpen

Ik had een bestelling van enkele vissen en ongewervelden. doordat de site niet altijd 100% up to date is qua voorraad was er iets niet dat wel in voorraad stond. Dit hebben ze opgelost door dit wel meteen te melden en heb ik gewoon kunnen inruilen tegen iets anders. Steeds goede ervaringen qua service!

Zoals op de webshop als,in de winkel in Breda zo goed en vriendelijk geholpen en wat een mooi zaak hebben jullie je k ook je je ogen uit nogmaals bedankt voor de top service

Zelfde dag geleverd

Kamil

Fast shipping and good product, once I got a dead fish, the store sent a new one, I am satisfied

Goed product

Zoals altijd

super

20u besteld, volgende dag om 17u voor de deur

zeer goed

Levering was deels verkeerd geleverd, maar een correcte oplossing werd gevonden :) alles van de levering zelf was TOP!

Zeer goede service en super gezonde vissen*

Altijd op tijd geleverd en mooie vissen*

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda