Snelle verzending en goede service

Breed aanbod en snel bezorgd

Snel bezorgd zodra het product voorradig was. Mijn eerdere winkelbezoeken ook als zeer prettig ervaren. Kundig personeel & een groot aanbod.

Goede communicatie

Direct bericht dat het product niet voorradig was . Het product was vrij vlug daarna verzonden.

goede prijs kwaliteit verhouding

hier vind je alles wat je nodig heb mooie dieren en top matriaal

Niks op aan te merken

Prima zaak gewoon goed

Fijn service

Fijne service en kwaliteit!

Zeer goede en snelle service

Zeer tevreden over hoe alles altijd verloopt. Goede duidelijke communicatie en goed geregeld met verzenden

Keurige levering, goed met de nodige zorg verpakt.

Mooie koralen

Goed verpakt en snel geleverd

Prima in orde

Prima levering

Je wordt goed op de hoogte gesteld van de levering. En het is goed verpakt.

Goede vlote service

Goede vlote service

Goede service en snelle levering

Alles verloopt vlotjes. Thanks

l goede levering

Goede levering

Fantastisch!

Mooi verpakt fantastisch !

Mooie dieren, medewerkers hebben verstand van zaken, voorraad niet in orde

Ivm webshop problemen met de voorraadstatus, hierdoor niet de juiste vis op voorraad.

Professioneel!

Werd erg goed geholpen en ze nemen graag de tijd voor je om te helpen. Ook merk je dat ze veel kennis hebben in de hobby.

Ik heb een adres waar het best lastig is om overdag te bezorgen, maar dat lukt altijd. Vlak van te voren belt de chauffeur en dan haal ik het pakketje op. Hierdoor staat mijn aquarium er super bij in de wachtkamer. Onze patienten vinden het geweldig

Ruime keuze, snel besteld en heldere uitleg.

al vaak iets besteld en het is altijd in orde!

Ik bestel hier regelmatig producten voor mijn aquarium en ik heb nog nooit een probleem gehad.

Goede service/ levering.

De koralen op de foto’s zien er vaak mooier uit dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik heb soms het gevoel dat je niet altijd de mooiste koralen krijgt. Omdat je ze niet zelf kan uitkiezen

Extreem efficiënt en duidelijk

Heel makkelijk en duidelijk service , als er problemen zijn direct hulp aan bieden en zorgen dat alles in orde komt. En zeer goede klanten service

Super goede winkel met goede service

Afgelopen jaren een super goede service gekregen bij Coral and Fish Store. Echt een aanrader om daar je vissen en koralen aan te schaffen! En Stefan is een super springt er dan voor mij nog het meest uit! Neemt altijd even de tijd voor een gesprek, en geeft advies. Echt een top gast!

Perfect zoals gewoonlijk

Correct, snelle levering en stevig verpakt...+++

Proffesioneel !!!!!!!!!!!!!

Steeds bij aankoop proffesionele help, en bij aankoop levende have ,altijd mooie en sterke producten . Proficiat Coral and fishstore . Ja ook Belgie weet jullie te vinden . MVG Bernard luc

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda