Zoals altijd goed en perfect

Vlot gemakkelijk en correct

Zeer correct en snelle levering vissen goed verpakt en juiste prijs

Goede website

Veel keuze jammer dat ze maar op bepaalde dagen in België leveren

Goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Topkoralen, nauwkeurig verpakt en snel geleverd !

Meermaals bestellingen geplaatst van koralen en vissen. Deze zijn na levering steeds in topconditie. Mede door de meegeleverde handleiding nog nooit uitval van dieren gehad.

Goede kwaliteit vissen maar onbetrouwbare levering

Tot tweemaal toe een omschrijving gegeven van de locatie voor levering. Ook een alternatief adres opgegeven. De levende vissen werden op een totaal adres afgeleverd.

Al vele vissen en toebehoren besteld. Alles pakken ze goed in en versturen ze. Nog nooit problemen mee gehad. TOP.

Eerlijke winkel en mooie producten. Ik ben zelf an belgie maar zal zeker eens een bezoek brengen

Gewoon goed

Uitstekend service Verkeerde vis maar werd direct gecompenseerd. Bij ocean Store alleen maar problemen.

Uitstekend.

Ondanks dat sommige artikelen niet voorradig waren, toch heel snel geleverd!

Super tevreden

Vriendelijk personeel, gezonde vissen en koralen en alles tip top geregeld als je een aankoop doet. De keuze is ook enorm. Ben super tevreden van deze winkel en koop hier graag.

Vriendelijke en fijne medewerkers, maar minder gezonde vissen

Vriendelijke en fijne medewerkers, maar minder gezonde vissen

Super te vreden

Altijd goede levering en super kwaliteit & communicatie. Ik ben zeer te vreden, 5 sterren zijn te weinig om te geven zelf ik geef Coral and Fish store zeker 100 steren :l Mvg: Aousi Aletman

Erg prettig

Goede kwalitijd, goede contact en als iets dood binnenkwam altijd een vervangend item Snelle levering mijn favorite koraal winkel bijna alles Dat ik heb komt er vandaan

Goed bedrijf

Ik ben wel tevreden over coral and Fishstore.

Snelle en uitstekende kwaliteit

Top kwaliteit en geweldige service, ruim assortiment

super

super snel geleverd