Good Service and products

Very good and fast service. Good responsive staff. carefully packed and delivered the every livestock.

een top winkel

je wordt er goed geholpen lekkere koffie vriendelijke personeel en ziet er netjes uit ik heb geen opmerking wat er beter zou kunnen

Tip top in orde

Vlugge levering allés tip top

Netjes geregeld

Had een vis besteld die was net voor mijn neus verkocht… Stelde een andere vis voor om te leveren en heb ik gedaan. Visjes snel en netjes ingepakt afgeleverd.. Mooie visjes ook nog

Alles volgens afspraak gegaan.

Besteld en de volgende dag binnen. Het product voldeed volledig aan het gewenste.

Fijn bedrijf waar ze de tijd voor je nemen!

Ik vind Coral and Fish store een fijn bedrijf. Ik ben er tevreden over de webshop, ze reageren altijd vlot, als je een vraag hebt, of het nou over een zending is of over iets anders. De winkel vind ik geweldig en ik keek mijn ogen uit. Ook werd er echt de tijd voor je genomen en werd er op al mijn vragen uitgebreid ingegaan, dat vind ik gewoon top. Ik woon er wel niet dichtbij, maar ik vind het die twee uur rijden echt waard!

Snelle correct levering

Deze levering alles dood ..

Normaal geen problemen met de levering maar de laatste keer helaas alles dood binnen gekomen

Super schnelle Lieferung! Top!

Einfach super, ich werde wieder bei euch bestellen!!

Goede service en kwaliteit

Winkel met groot assortiment van goede kwaliteit en prijs. Deskundig personeel.

Prima geregeld. Bij problemen wordt het accuraat opgelost.

Prima winkel en webshop

goed geregeld

goed geregeld en mooie koralen goede verpakking en op tijd bezorgd

Altijd snel en betrouwbaar

Als ik koralen bestel zijn ze altijd snel, betrouwbaar houden je op de hoogte wanneer ze een bestelling versturen welke dag er het beste uitkomt. En tot nu toe heb ik geen koralen geleverd gekregen die kapot waren.

Top winkel wel aan de prijs.

Personeel weet waarover ze praten Veel parate kennis. Een min puntje als een bestelling niet op voorraad is stuur een mailtje zodat ik er niet achteraan moet bellen. Maar verder top winkel.

Snelle verzending

Snelle verzending, bedankt

Uitstekende Winkel voor Zoutwaterliefhebbers!

Coral en Fish Store is zonder twijfel de beste plek voor iedereen die van zoutwatervissen en koralen houdt. Of je nu een beginner bent of een doorgewinterde aquariaan, je vindt hier alles wat je nodig hebt. Het assortiment is indrukwekkend, met een brede selectie aan gezonde, levendige zoutwatervissen en prachtige koralen. Wat ik vooral waardeer, is de kwaliteit van de producten; alle vissen en koralen die ik heb gekocht zijn in uitstekende conditie en floreren in mijn aquarium. Daarnaast biedt de winkel een uitgebreid aanbod aan toebehoren, van hoogwaardige filtersystemen tot voeders en supplementen. De medewerkers zijn zeer deskundig en altijd bereid om advies te geven, wat vooral handig is voor het onderhouden van een complex zoutwateraquarium. Ook de webwinkel is fantastisch. De website is gebruiksvriendelijk en de bestellingen worden snel en zorgvuldig verpakt geleverd. Ik heb meerdere keren online besteld en ben elke keer weer tevreden met de service. Kortom, Coral en Fish Store is een absolute aanrader voor iedereen die serieus bezig is met zoutwateraquaria. Of je nu fysiek in de winkel of online shopt, je krijgt altijd topkwaliteit en uitstekende service.

Top prima service.

Alles goed verlopen.

Coral and Fish store

Mooie winkel vriendelijk personeel en een groot aanbod. Beter dan dat zooitje bij de Jong marine life, want dat is een drama

Geweldig !!

Super snel en goed verpakt. De bestelde dieren zien er geweldig uit en gezond. Ga zeker nog eens bestellen via jullie.

Perfecte service

De bestelling werd correct uitgevoerd en de levering verliep vlekkeloos

Top bedrijf en mooie service

Heel goed.

Heel fijn dat bestelde spullen snel en op tijd worden geleverd. Conform de website

Is een super winkel

Een super winkel voor vissen en andere dingen. Snel verzending en een hele goed service.. Een van de beste

Zoals altijd perfect

Zo als altijd perfect

zeer goed

Zeer goede service alsook naservice,snelle levering

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda