Bestellingen netjes op tijd hebben bijna alles wat je nodig heb en kwa levende haven zijn ze denk de grootste van nl Super veel variatie Is maar 1 min puntjes ze zij wel een beetje te verkoop gericht verder top winkel Kom er graag

Duidelijke en goeie communicatie via whatsapp

Als beginnende zoutwateraquarium houder heb je altijd vragen, deze kun je via whatsapp vragen en krijgt er altijd duidelijk en redelijk snel antwoord op. Ook wat betreft producten bestellen, als je op tijd besteld heb je het dezelfde dag in huis.

Goed en snel voorwerk Coralie and fish store slecht transportbedrijf

Fijn dat Coral and fishstore zo snel en accuraat levert! Over de transporteur zijn we niet tevreden. Transport bedrijf laat aan het eind van de dag weten dat bestelling op afhaalpunt af is gegeven omdat er niemand thuis was . Dit kan niet juist zijn aangezien er de gehele dag minimaal 2 mensen in de woonkamer waren(zichtbaar als je het pad op loopt. Op het afhaalpunt gaf men aan dat dit regelmatig gebeurt.

Snelle reactie

Goede en snelle reactie op de mails. Verwerking van de bestelling liep iets trager daar kan nog aan gewerkt worden

Uitstekend!

Snel, professioneel en WYSIWYG Geef nooit 5/5 owv principe dat het steeds nog ietsje sneller, goedkoper, beter kan

Goed en snelle service

Goed en snelle service .

lekker gemoedelijk mee denkent

prima winkel goede hulp

Prima afspraken te maken met deze winkel.

Prima, vriendelijk en behulpzaam. Zendingen op tijd. Merci.

Mooi grote collectie.

Mooi winkel met een zeer ruime collectie en deskundig personeel. Ook het thuis bezorgen gaat prima!

Goedkoop product nog jaren houdbaar en binnen een dag geleverd

Uitstekend ben heel tevreden

Van bestelling tot zeer snelle levering... het was perfect. Ik beveel aan.

Een hele goede ervaring .super

Beter kan niet

Alles netjes en snel geleverd

Voor het eerst levend koraal bezorgd. Dit kwam netjes verpakt en heel aan. Net als mijn vorige bestelling een Aquarium en benodigdheden. De levering is altijd snel en netjes geweest en goed verpakt. Ik vind het een fijne en vertrouwde winkel om er dingen te bestellen voor mijn Aquarium.

Goede en snelle levering

Koraal netjes verpakt en snel en veilig verzonden!

Supersnel geleverd

Gewoon top ’s’morgens besteld s’avonds geleverd is en blijft service store

super

schnell, alles wie beschrieben

Uitstekende levering en servicegerichte organisatie

We hebben wat koralen, slakken, kreeftjes en zeester besteld. Binnen een paar dagen geleverd.

Heel tevreden

Zeer snel geleverd en correct afgehandeld

Fantastisch.

Vissen zien er prachtig uit,mooi verpakt. Alleen bezorging is minder zat te wachten chauffeur komt aanrijden. Stapt uit geeft de vis af bij een buurman die buiten stond? Belt of klopt niet aan bij ons stapt in de auto en rijd gehaast weg? Staat in de mail niet thuis afgegeven bij de buren! Ik was er echt boos over. In de revieuws van hun staan ook heel veel klachten zag ik! Mischien moeten jullie andere bezorging nemen want ik ben meer dan tevreden over jullie bedrijf.

Wat een snelle levering!

Savonds om 22:00 besteld, volgende dag had ik het om 20:00 in huis. Wat erg fijn was omdat ik sommige producten erg nodig had.

Niets op aan te merken.

Netjes ingepakt, 1 artikel niet op voorraad nette mail en de rest alvast vooruit gestuurd.

Super netjes vissen bezorgd.

Alles was keurig verpakt en vissen zijn minimaal gestresst geweest, mooie kleuren en doen het ontzettend goed in mijn bak.

Kwaliteit voor je zeeaquarium

Ze hebben altijd een groot aanbod van koralen en vissen

Prachtige winkel, veel keuze en een goed advies

Maken altijd tijd voor je gecombineerd met een goed advies. Schone bakken, Kortom.prims zaak

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda