Fijne site voor mijn aquarium!

Goede service, goede artikelen voor een goede prijs. Fijn dat je via mail zelf kunt kiezen welke dag je je bestelling wilt krijgen

Netjes en snel!

Was voor het eerst dat ik ook online levende have heb besteld omdat ik hier toch altijd wat huiverig tegenover stond. Maar ik kan niet anders zeggen, dan dat het heel netjes en vlot is gegaan en ik er zeer tevreden over ben. Het houd me zeker niet meer tegen om dit vaker te doen bij Coral and Fish store.

Wordt goed geholpen

Hebben mooie koralen en vissen En hebben een duidelijke beschrijving van de spullen die je krijgt beschreven wat je moet doen

Super levering

Zeer tevreden en ook een super transport daar mag ook aandacht aan besteed worden

Snelle en duidelijke service

Wat diertjes besteld. Snel en goed verpakt verzonden. Duidelijke instructies voor de bezorger op de doos om het voor de diertjes zo aangenaam mogelijk te maken. Zeker een aanrader deze winkel.

gewoon prima

De vissen die ik had besteld hebben het allemaal overleefd terwijl ze best lang onderweg zijn geweest. Nog geen half uur na in de bak geplaatst aten ze allemaal prima!

Goede service en verzending

goede service

Bestelling in 1 dag geleverd….is top geregeld bij CoralandFish ….

Super ervaring

De Paru werd netjes en op tijd bezorgd. En de vis zwemt heerlijk en gezond rond in het aquarium. En eet goed.

Positief van a tot z.

Goede prijs, goed product, zeer snel geleverd.

Op tijd afgeleverd. Keurig verpakt. Vis in goede staat.

PRIMA PRIMA

Had wat besteld maar dat was een verkeerd product. Nog voor het verzonden was hebben we samen voor het goede product gekozen.

niet 100 %

bellen aan de deur en dan het pakje voor de deur leggen en dan vertrekken zonder iets, vindt ik wel geen stijl van de transport dienst. daar moet toch verscheiden pakjes verloren gaan veronderstel ik het inpakken van de goederen is dan weer perfect van juli

Helaas was de rifkeramiek gebroken bij mij thuis aangekomen. Zonder enige discussie is het aankoopbedrag door CFS teruggestort. Dat is nog een service.

Levering per post

Snel bestel en snel geleverd. Top service

Zeer goede firma

Goede service en vlotte levering en zeer goede communicatie.

Bezorging levende have is UITSTEKEND

Voor het eerst visjes online besteld. Het pakket was goed te volgen en kwam precies op tijd aan. De verpakking was super en in het deksel zat een soort warmtepack. Tevens zat er een beschrijving bij hoe de vissen over te wennen. Ik ben geheel tevreden en het scheelt mij enorm veel kilometers om te rijden. Tevens is Coral and Fish redelijk qua prijs/kwaliteit. Ik zou Coral and Fish dan ook van harte aanraden. Mandooow

Top winkel

Mijn ervaring met deze winkel is heel goed

Goede ervaringen

Goede wenste met alles voor de aquarium liefhebbers. Vissen zijn mooi en gezond en het verzenden gaat prima. Top website.

Ze hebben hele mooie dingen en dieren Voor mijn hobby en een uitstekendeservice!

Altijd goed

Ik heb die slakken besteld voor apthasia eten. Ze waren veels te klein.

Mijn lipvis heeft er gelijk mee afgewerkt. snap niet dat jullie deze van halve centimeter versturen. Dat werkt toch niet en daardoor bestellen mensen toch nooit geen levende have meer als jullie dit zijn doen.

Lieferung unvollständig

Leider fehlt ein Produkt bei der Lieferung. Auf meine Mail mit der Bitte um Nachlieferung reagiert niemand. Daher nur 1 Stern.

Altijd aardig en behulpzaam

Ongeacht welk probleem je hebt helpen ze altijd en zijn bereid met je mee te denken.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda