GOED ONTVANGEN

NETJES VERPAKT VIS IN GOEDE CONDITIE,BEDANKT

Zeer netjes

Nette zaak, waar de keuze reuze is. Bij een bestelling word alles netjes verzorgd bezorgd. De visjes zwemmen heerlijk rond

Super winkel

Steeds optijd en correct bij niet beschikbaar direct een alternatief

Afgelopen week wederom wat besteld,een tridacna,deze kwam zeer gezond aan zonder stress of beschadiging

Alles ok

De bestelling kwame op tijd, alles is in orde.

Super snel en goed verzorgd

Vandaag besteld, morgen geleverd. Super service

Personeel denkt echt met je mee over bv de levering van de bestelde dieren

Zeer tevreden!!

Hebben voor het eerst koralen online besteld, dat is ons erg goed bevallen. Koralen werden goed verpakt en verwarmd verstuurd dmv een warmtezak in een transport box. Zaterdag besteld en maandag werden wij netjes op de hoogte gehouden per mail van verpakken tot verzending. Koralen kwamen onbeschadigd aan, en staan nu mooi in onze Red Sea 350 bak op hun plek. Gaan dit zeker vaker doen in de toekomst, en hebben er zeker geen spijt van.

Gewoon uitstekend

Snelle levering en opvolging. Top!

Zeer goede en snelle service

Mooie koralen ook en dezelvde dag in huis

Goede ervaring

Vriendelijk en goede uitleg

Uiterst tevreden

Mijn bestelling is gekomen zoals vermeld en was uitstekend verpakt

Snelle reactie en snel geleverd

Prettig via website te bestellen maar ook om daar te zijn fantastische winkel

Positief oplossingsrichtingen gericht

Zeer fijne ervaring. Bij mijn bestelling zat onderandere 1 vis. Die er al meteen heel dood bijlage en dat was deze dan ook de dag erna. De vis was goed gevoerd dus daar kan ik niks van zeggen. Meteen contact opgenomen en een nieuw (baby) visje ontvangen. Fijne service

Geweldige zaak.

Geweldige zaak, met zeer vlotte levering.

helaas negatief

nieuwe opvoerpomp zeeaquarium door mijn dochter besteld, bestelling zou niet doorgaan, niet op voorraad. enkele dagen na bestelling wordt de pomp plots wel geleverd, had inmiddels elders en andere pomp besteld/gekocht (was noodsituatie in mijn zeeaquarium : geen goede opvoerpomp meer beschikbaar in mijn bak.De door jullie (via Trunkrs) geleverde pomp gaat vandag (op mijn kosten retour aa n jullie. graag klarna-facturatie stoppen m vr gr/ Rob van IJperen , Maarssen.

Uitstekende zaak, goed geholpen.

Koralen zijn prachtig, service en levering prima

Mooie kwaliteit, service prima, levering verzorgd.

Geweldig !!

Geweldig !!!

goede Dieren

Betroubar Bedrijv

Zeer goed en snel

Kwaliteit

Mooie vissen voor zeeaquarium ook koraal stukken zijn prima. Communicatie is goed en snellen levering met levend transport.

Supper

Netjes afgeleverd en mooie vissen

Perfect zoals altijd

Snelle levering en goed verpakt

Goed en snel geleverd

Koele Mei 18 a