Het duurde te lang om te ontvangen, ik heb geen updates ontvangen.

Ik heb fitoplancton besteld voor mijn pas uitgekomen amanolarven. Ik kreeg het 11 dagen later ondanks dat de producten op hun website als op voorraad stonden. Intussen zijn al mijn larven gestorven.

Klantenservice

Over algemeen heb ik niets te zeggen maar anworde op mail dat kan beter wacht nog altijd op en anworde op mail Voor de rest is als goed

Goed advies en zeer goede levering

Goed advies en uitleg Vriendelijk

Superrrr

Top zaak

Ik bestel al bij jullie sinds 2020 en ben altijd correct goed geholpen met goede begeleiding en tips! Top bedrijf

Altijd goed

Altijd goede service.

Goede ervaring

Alles wordt op tijd en goed ingepakt geleverd.

Colis recu

Carton extérieur endommagé mais le contenu à l'intérieur n'avait rien. J'espère qu'UPS prend plus de précaution pour le vivant. Que je vais commander chez Coral and Fish Store

Service is exelent

Correcte aflevering en verwerking

Fijne winkel

Professioneel

Professioneel en vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je en zijn altijd bereikbaar via de telefoon en beantwoorden vragen per whatsapp. Ook een mooie en goed georganiseerde winkel.

Prima service en kwaliteit

bestelling lipvis een dag te laat geleverd door transporteur ( geen fout van leverancier ),en door de stress heeft vis het niet gered, na melding aan Coral and Fish store werdt de waarde van de vis onmiddelijk vergoed terwijl de fout niet bij hun lag ,dus top service en klanttevredenheid.

Snel en goed geleverd !

Altijd correct

Vriendelijke mensen die weten waar het om gaat ,altijd goede info. Topzaak, dus ja ook voor mensen in Belgie.

Vis in mooie en gezonde staat. Snelle verzending.

Goede klantbinding en vrienlijk personeel.

Zeer goede verzending en perfect verpakking.Proficiat.

Prima verpakt!

Besteldienst dubieus. Klacht bij hen ingediend!

Uitstekende begeleiding en superservice!!!

Mijn eerste zeeaquarium gekocht en laten plaatsen bij c&f store. De adviezen en begeleiding is echt geweldig ...vooral mijn complimenten aan Stefan. Mijn aquarium staat er supermooi bij en altijd bereikbaar voor advies . Echte aanrader om alles via coral & fishstore aan te schaffen zodat ze alles van je aquarium weten en je zeer deskundig kunnen begeleiden qua visbestand, koralen maar ook evebtuele plaagdieren (die ik overigens weinig gehad heb) en techniek

top

top service

Goed verpakt en vissen zien er goed uit

Goed verpakt en vissen zien er goed uit

Veel in huis, snel bij mij geleverd

Veel mooie en goede producten op voorraad, direct antwoord op vragen/opmerkingen en heel snel geleverd. Klinkt simpel maar je moet het maar doen.

Prima service en goed assortiment

Makkelijk zoeken door het grote assortiment. Contact verliep ook meer dan goed.

Zeer goede service

Mijn bestelling is 2 dagen onderweg geweest maar alles was nog in leven van koraal

Heel slecht.....

Heb een Gyre pomp gekocht met controller, heb nog speciaal gebeld of deze er bij zat, ja was het antwoord van de tweede medewerker. Dus ik heb alleen de pomp ontvangen, heb gebeld maar deze medewerker wist niet hoe deze set is, 'u wordt zo dadelijk teruggebeld' de dag is om er is nog niet gebeld. Mail gestuurd voor retour van de set is nu ook al 24 uur geleden ook niets van vernomen. Het is een waardeloze zaak, met personeel die niet veel verstand heeft van wat ze verkopen. Jan.

Koele Mei 18 a

4816 JD Breda