levering

levering zoals beloofd.

Vlotte levering en communicatie.

Alles goed geregeld

Zeer corect

Zeer goede service en altijd de mooiste worden heleverd

Ja prima levering

Goede snelle levering

Net bedrijf

Doen wat er moet gebeuren

Telefonische direct contact en zeer snelle levering.

Positief

Altijd kwaileit en vlotte vriendelijke bediening

Goede kwaliteit en service

Goede bediening, kennis, vriendelijk, komt afspraken na, Grote keuze, redelijke prijzen,

goede ervaring

reageren snel .... producten die echt op voorraad zijn worden snel geleverd. Voor levende haven mogen de chauffeurs nog wel iets voorzichtiger zijn met het overhandigen van de pakketen bij de deur. Maar verder een grote klachten mvgr mathijs jansen

Snel en betrouwbaar

Pakje is snel geleverd bij de buren, ieder bestelling is een top ervaring met jullie. Betrouwbaar website en personeel. Top

Mooie spullen en zeer zorgvuldig verpakt

Mooie spullen en zeer zorgvuldig verpakt

Verkeerde regio? Snelle levering?

Ik kan geen score geven want wacht nog op mijn pakket. De snelle levering waarop ik had gehoopt zou vertraagd zijn omdat mijn pakket in een verkeerde regio beland zou zijn. Met de aankoop van dergelijke dure en delicate spullen zou dit toch niet mogen gebeuren en het geeft geen goed gevoel. Waar zit mijn pakket ondertussen en hoe zal mijn pakket gans die extra tijd in transport ‘behandeld’ worden?

Coralandfish zijn top

Goede informatie en vooral gemoedelijke behandeling door het personeel

Top gerne wieder

Einfache Kaufabwicklung schneller Versand

Altijd top kwaliteit

Netjes geleverd

Altijd goed advies en ondersteuning top bedrijf

Top service en snelle levering

Altijd goede dienst, perfect het kan niet beter

Zoals het hoort, proffesioneel.

Voor het eerst levende have besteld, en de manier van inpakken, verpakken en versturen is top. Het bestelde visje zat nog keurig in 25 graden warm water en zag er heel goed uit.

Goede service en advies.

Bestellingen worden keurig afgeleverd.

Uitstekende zaak

Coral and fish is wat mijn betreft een uitstekende zaak. Ze luisteren uitstekend naar je wensen en combineren dat met een goed advies en eerlijke prijzen. Bedankt voor al jullie hulp en flexibiliteit. Peter

Uitstekend , niets op aantemerken

Snel, correct