Fijne portal, alles te vinden wat je nodig hebt

Fijne portal waar je eenvoudig de documenten kunt aanmaken die je nodig hebt.

Mijn ervaring(en) met exportdocuments.com is/zijn goed

Vakkundigheid en hulpvaardigheid wordt erg gewaardeerd

Overzichtelijk en eenvoudig in te vullen

zeer goede ondersteuning bij vragen.

Werkt super!

Gemakkelijk te gebruiken, ideaal voor bedrijven die sporadisch een uitvoer document op moeten maken.

Geweldige oplossing voor Export documenten

Regel al enkele jaren mijn export documenten via deze website en het werkt perfect. Zelfs bij huidige werkgever geïntroduceerd. Meer dan lof voor support die er altijd voor je is indien nodig.

Zeer blij om samen te werken

Team van Exportdocumenten zijn altijd bereid om te helpen. We werken al 4 jaar samen en we zijn erg tevreden over onze samenwerking.

Handig en snel.

Handig en snel, en als er eens iets is (een code die niet bestaat, of een vergeten vinkje of iets dergelijks) , krijg je snel en duidelijk antwoord van een medewerker en kan je weer verder.

Makkelijk in gebruik maar beperkt in mogelijkheden

Exportdocuments.com levert ons veel gemak op bij het doen van aangifte, maar het blijft jammer dat er een beperking is in de mogelijkheden. Dit weerhoud ons er van om meer aangiftes via Exportdocuments.com in te dienen. Zo blijft de noodprocedure voor de Nederlandse douane ontbreken, waardoor de dienstverlening niet volledig dekkend is in alle situaties. Verder is het voor aangiftes in Belgie een grote tekortkoming dat het moeilijk blijkt om klanten vooraf juist te informeren over beschikbare en ook toegestane locatiecodes en bijbehorende kantoor van aangifte. Deze twee functionaliteiten zouden wij juist graag geleverd willen zien door een dienstverlenend tussenpersoon als Exportdocuments.com. In dat geval zien wij mogelijkheden in de toekomst meer aangiftes voor derden te kunnen uitvoeren, daar waar we dat nu alleen voor onze eigen transporten doen.

Gebruiksvriendelijk, snel, Top service

Wij gebruiken al ruim een jaar Exportdocuments.com voor alle exports en ook voor EUR 1, CVO documenten, alles netjes geregeld. Gebruik van online software maakt het mogelijk om overal en altijd te werken met meerder mensen tegelijk. ideaal. geen dure software van andere providers en als kleine speler kunnen wij toch in house eigen documenten opmaken.

Non nonsense, meedenkend en meewerkend

Meedenkend, meewerkend en snelle reactie tijd. Perfecte combinatie in de wereld van douanezaken

top

Geweldige services, Lars is een topper, staat altijd klaar voor je bij problemen

Terborgseweg 102

7005 BC Doetinchem

Over Exportdocuments.com

OP 1 PLEK ZÉLF AL JE EXPORTDOCUMENTEN REGELEN Vlot je exportdocumenten regelen begint hier! Wie goederen exporteert, heeft de juiste documenten nodig. Een uitvoeraangifte bij de Douane is vereist. Als je zaken doet met landen in het Midden-Oosten en/of Afrika, dan wordt er ook vaak om een Certificaat van Oorsprong gevraagd. Geen zorgen, onze webshop is zo ontworpen dat je deze documenten gemakkelijk zelf regelt. In één en dezelfde aanvraag. Zónder dat je diepgaande kennis van oorsprong- en/of douaneregels nodig hebt.