Prachtige droogbloemen

Prachtige droogbloemen en vazen bij Olive besteld. De communicatie verliep soepel en ze dacht goed mee over mijn wensen en wat goed zou passen in de kamer. Erg blij met Olive en ik ga hier zeker vaker bestellen.

Mooi en snel geleverd

Voor herhaling vatbaar. Foto’s komen overeen met de realiteit

Prachtig verpakt

Goede service, leuke items

Het is altijd weer een kadootje om de bestelling binnen te krijgen. Maar dan letterlijk een kadootje. Leuke artikelen en wat je ziet op de site, krijg je ook!! Ben altijd zeer tevreden met mijn bestelling.

Prachtige vazen, snelle en goede levering!

Zeer tevreden met mijn mooie vaas! Contact over levering was perfect. De vaas was voor mezelf maar deze was zo mooi ingepakt, dat het echt een cadeautje was om uit te pakken..

2 vazen voor m’n kerst gehad en nu zelf de kleine erbij gekocht. Maar super netjes en gestuurd. De vazen zijn super.

Hele snelle service

Ik was wat laat met m’n cadeaubon, maar kon het heel snel ophalen. Erg leuk verpakt!

Ziet er super uit en zat mooi en goed ingepakt!!

Hele goede service, zeer stijlvol ingepakt en een lief persoonlijk bericht op een kaartje.

Zeer goede service, zeer stijlvol ingepakt, snelle levering en een kaartje met een persoonlijke boodschap. Echt een kadootje om de doos uit te pakken.

Snelle levering en mooi verpakt

Duidelijke site, correcte verwerking van bestelling. Snelle levering en mooi verpakte bestelling. Mooi kadootje voor mezelf.

De bestelling is snel geleverd en het was super mooi ingepakt. Dat doen ze als extra service. Heel tevreden hierover.

Perfect verzorgd

Olive styling zegt het is een feestje,inderdaad het is een feestje! Als je de verpakking opent ,zit je bestelling prachtig ingepakt ,de afhandeling van de betaling is correct,kortom prima bedrijf

Mooie vazen en prachtige styling

Erg blij met de prachtige vazen van Olive Styling. Ik heb gekozen voor styling aan huis en het is mooier geworden dan gedacht. Echt genieten. Daarnaast is Larissa een vlotte en vriendelijke dame, reageert snel en de communicatie verliep soepel. Ik kan Olive daarom van harte aanbevelen.

Al super veel besteld

Ik heb al zoveel besteld bij Olivestyling! En elke keer weer is het een feestje om de pakketjes te ontvangen. Alles wordt prachtig ingepakt met mooie linten en stickers, de producten worden naast mooi, ook stevig ingepakt en tot nu toe is er nog nooit iets stuk aangekomen. Ik raad iedereen Olivestyling dan ook van harte aan!

Nog steeds heel blij mee!!

Vorig jaar toen ik ging verhuizen heb ik Olive Styling aan huis laten komen. Larissa liet mij verschillende vazen, kandelaars en droogboeketten zien. Ze vertelde mij wat er mooi stond in het interieur en welke kleuren er bij paste. Ik ben er nog steeds erg blij mee. De droogboeketten en pampas bos staan al ruim een jaar en zijn nog steeds mooi!! De kwaliteit is goed en je krijgt heel goed advies. Zeker aan te raden!

Heel fijn shoppen!!

Shoppen bij Olive Styling is een feestje op zich. Prachtige producten! De verpakking en handgeschreven kaartjes maken het online kopen toch nog persoonlijk!!

Super origineel en goede kwaliteit

Wat een leuk pakket ontvang je. Het is al een feestje om alles uit te pakken. De producten kloppen ook echt met de foto’s. Kwaliteit is goed. Erg blij met de vazen en droogbloemen.

overtrof mijn verwachtingen ,geweldige kwaliteit verpakt als een groot kado

ik heb advies gevraagd , hier werd ik snel en vakkundig geholpen. Ik kreeg te horen dat ze ook styling aan huis doet ,dit ga ik bij mijn volgende bestelling dan ook zeker doen!

Prachtige verpakking, topkwaliteit producten en goede hulp bij het kiezen van de juiste accessoires!

Blij met deze leuke webshop. Ik twijfelde over een aantal accessoires en legde de vraag neer bij Olive Styling. Larissa gaf super goed advies en uiteindelijk heb ik gekozen voor de accessoires die zij adviseerde. Hier ben ik op de dag van vandaag nog super blij mee! De items komen trouwens super verzorgd aan. Er wordt veel aandacht besteed aan de verpakking waardoor het een extra feestje is wanneer je de items ontvangt!

Elke levering een cadeautje

Mooie producten. Snelle levering. En elke levering is een cadeautje om het uit te pakken.

Love it!

Ik heb al een aantal keren accessoires bij Olive Styling besteld, van kaarsen tot kandelaren en kussens. De producten hebben een goede kwaliteit en zien eruit zoals op de foto. Naast de mooie producten wordt er ook aandacht besteedt aan de verzending hiervan! Alle spulletjes die je besteld worden super mooi en zorgvuldig ingepakt wat zorgt dat het echt een cadeautje is om het uit te pakken!

Ik ben echt super blij met mijn nieuwe vaas van Olive Styling. Het pakket kwam snel binnen, mooi ingepakt met een lief persoonlijk kaartje.

Score: 10

Snelle bezorging, afhandeling bestelling goed te volgen via mail, keurig mooi ingepakt product goed ontvangen

Wederom super tevreden!

Score: 10

Super snelle levering, en het pakket was ontzettend mooi ingepakt (zonder dat ik dit had vermeld), echt een cadeautje om uit te pakken! Ook zat er nog een handgeschreven kaartje bij. Leuk dat jullie hier voor de moeite nemen, ik ga zeker vaker bestellen bij deze website! :)

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!