Score: 10

Super ingepakt met een handgeschreven kaartje. Super

Score: 10

Larissa denkt erg fijn mee, hele mooie spullen. Snel verstuurd en iedere keer weer een cadeautje om uit te pakken.

Score: 10

Goede en snelle service. Heel blij met mijn aankoop.

Score: 10

Mooie vaas, heel leuk verpakt en goed geleverd. Dit was mijn tweede aankoop, maar zeker niet de laatste. Ik ben fan!

Score: 10

Via Facebook bij Olive Styling terecht gekomen. Meestal ben ik wat voorzichtiger met webshops die ik daar zie. Maar ik was op slag verliefd op de windlichten die ik zag en besloot ze te bestellen. Olive Styling overtreft echt alle verwachtingen! Er was een probleempje met een deel van mijn bestelling, hier werd ik snel en zeer vriendelijk over benaderd. Ik kreeg verschillende keuzes en ik werd duidelijk ge�nformeerd over het vervolg van mijn bestelling. Vandaag het eerste deel (laatste item komt in overleg wat later) opgehaald bij het PostNL punt en wat een cadeautje. Alles zit stevig verpakt maar het leukste was de cadeauverpakking. Het was bijna zonde om uit te pakken. Leuk persoonlijk kaartje erbij en zelfs de pak- en retourbon met een lint eromheen. Producten zijn precies zoals op de website omschreven en staan prachtig in mijn huis. Olive Styling staat bij mijn favorieten en ik zal hier zeker kijken als ik iets nodig heb! Ik schrijf ook bijna nooit reviews, maar Larissa verdient echt een mooie review! Wat een geweldige service en fijne webshop!

Score: 10

Heel mooi verpakt en snel verzonden!

Score: 10

Bezorging snel en netjes. Leuk en persoonlijk ingepakt. Echt kadootje om open te maken

????

Score: 10

Wauw, wat ern superervaring. Daar werd een echt cadeau bezorgd! Wat mooi ingepakt en verpakt. Echt een aanrader!

Snelle levering top!

Score: 10

Prachtig de tasmannen! Ik heb ze in 2 verschillende maten besteld op de mooie website. Snelle levering en bovenal zeer feestelijk en goed verpakt, een waar cadeau om uit te pakken en een plekje te geven!

Score: 10

Alles perfect geregeld! Goed advies en goede service en nette en leuke verzending van de vaas en bloemen!

Score: 10

zeer tevreden met de snelle verzending en goede verpakkingen, ziet er top uit!

Score: 10

Zo, mooi verpakt , een cadeautje voor mij zelf !

Score: 10

Mooie kandelaars, snel bezorgd en prachtig ingepakt !!

Score: 10

Mooie producten en heel mooi ingepakt.

Score: 10

Ontzettend snel geleverd en orgineel verpakt. Prachtige vazen precies zoals verwacht. Om blij van te worden

Score: 10

Wat een super leuke verpakking hebben jullie. Gewoon als een kadootje ingepakt zo leuk??. Ben helemaal happy met mijn nieuwe vaas. ??

Score: 10

Goed geholpen! Had verzocht om het op een vrijdag te verzenden zodat het zaterdag bezorgd zou worden en dat is gelukt. Daarnaast erg goed en heel leuk ingepakt. Bedankt weer!

Score: 10

Super aardige mensen � en goede service ik ga er zeker meer bestellen echt top !!!

Score: 10

Bestelling mooi op tijd en goed aangekomen. Alleen bezorger zet het voor voordeur terwijl ik zo snel.mogelijk naar voor bengelopen

Score: 10

Goede service en netjes verpakt

Score: 8

Super service!

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!