Score: 10

Snel en mooi en goed verpakt

Score: 10

Geweldig, snel met een super persoonlijke touch

Score: 10

Ben goed geinformeerd en heb de spullen snel ontvangen. De pakketten waren super leuk ingepakt en alles was wat ik er van verwacht had. Ben heel blij met alles.

Score: 10

Ik ben gebeld met camera ... en heb top advies gekregen . Ben er heel blij mee. Ik kan ze zeker adviseren

Score: 10

Ik ben heel tevreden met de vaas mooie kleur. Ik moet hem nog vullen met struisvogelveren zwart, pauwenveren enz. Heel tevreden

Score: 10

Hele goede service,artikelen heel netjes verpakt en vlugge bezorging

Score: 10

Wat een verrassing!! De windlichten waren heel mooi ingepakt! Dit mis ik nog wel eens bij een online bestelling

Score: 10

Prachtige vaas besteld voor een cadeautje, mooi ingepakt ontvangen. Heel handig!

Score: 10

Mooie producten en de bestelling was heel mooi en goed verpakt!

Score: 10

Hele mooie woondecoratie. Een feestje om je bestelling binnen te krijgen door de mooie cadeau verpakking en persoonlijk kaartje. Blij met de kandelaars en windlicht tasman.

Score: 10

Hele goede service en de pakketjes worden super leuk ingepakt!

Score: 10

Leuke website, goede service en leuk contact

Score: 10

Prachtige bos Pampas ontvangen ben er zo blij meeeeeee heel erg bedankttt

Score: 10

Prachtige woondecoratie en super leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje ??

Score: 10

Snelle levering en super leuk/netjes verpakt! Aanrader!

Score: 10

Ontzettend goed geholpen door Larissa! Goede service, heel klantvriendelijk en prachtige kwaliteit. Ik houd de website zeker in de gaten voor alle mooie spullen die hierop voorbij gaan komen! Een �chte aanrader.

Tevreden met mijn droogbloemen

Score: 10

Mooie producten voor een eerlijke prijs. Het pakket was, behalve goed en stevig, ook super mooi ingepakt! Echt een cadeautje om uit te pakken!

Score: 10

1 ik wordt vaste klant 2 mooie vazen , kandelaar enz 3 netjes en mooi ingepakt 4 optijd bezorgd 5 Top

Score: 10

Snelle en correcte levering.

Echt een mooi dingen??

Score: 10

Het was super netjes en goed verpakt. En zodra alles binnen was pas bezorgt niet diverse keren laten rijden dus net voor het milieu ook nog.

Score: 10

De bestelling werd snel geleverd en was leuk ingepakt!

x

Score: 10

De bestelde artikelen zijn echt prachtig en waren ook nog eens heel leuk en met veel zorg verpakt. Echt een aanrader!

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!