Score: 10

Geweldig goed geholpen en zeer tevreden van de producten!

Score: 10

Prachtige website! Snelle levering van een cadeaubon en erg leuk verpakt.

Top geregeld

Score: 10

Goede service, snel in huis en ook nog mooi ingepakt. Een cadeautje voor jezelf om uit te pakken. Mooie accessoires voor in huis. Ik hou er van.

Ze zijn heel mooi . Ben er heel blij mee

Score: 10

Snelle levering, mooi en goed verpakt. Ziet eruit als op de afbeelding. Prachtige spullen.

Score: 10

Echt mooie spullen en een top service!

Score: 10

Nadat de order geplaatst was,gelijk een bevestiging van ontvangst en dat de order in behandeling was genomen.paar dagen later werd het bezorgd zo mooi ingepakt dat het haast zonde is om de verpakking te verwijderen . Het was een kado,tje,maar iedereen was verrast ,en �k trots om zo�n leuk kado te geven Olivestyling dankjewel ??

Score: 10

Super snel en goed geregeld! Bon was leuk ingepakt

Score: 10

Naast de super snelle levering was het ook nog een feest om uit te pakken, echt geweldig ??

Score: 10

Weer snel verzonden. Goed en mooi verpakt. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Score: 10

Vriendelijk en snel antwoord, goede prijs en snel in huis!

Score: 10

Snelle levering, super leuk ingepakt en een persoonlijk bedankje. En de windlichten zijn echt een aanrader!

Score: 10

Snelle levering en heel mooi ingepakt!

Score: 10

Onze bestelling is zeer snel geleverd. Alles is prachtig in cadeaupapier ingepakt en er zit een leuk kaartje bij. De producten zijn ontzettend mooi! Wij gaan zeker weer een bestelling doen!

Score: 10

Na mijn eerste bestelling meteen alweer een volgende gedaan! Ik blijf terugkomen voor deze leuke spulletjes

Score: 10

Alles keurig verpakt,leuk ook zo�n kaartje erbij.

Score: 10

Super mooie spullen en aardige dame die nog heeft gebeld om na te vragen of mijn bestelling wel klopte, hele goeie service!

Score: 10

Snelle reactie en levering, En heel mooi en goed verpakt met een lief kaartje erbij.

Score: 10

Hele snelle levering en wat is alles toch mooi ingepakt. Bijna zonde om het uit te pakken. Een heel lief handgeschreven kaartje erbij, ik ben helemaal blij met mijn aankoop!

Score: 10

Wat een feestje om de pakketjes te ontvangen, alles zo mooi ingepakt. Duidelijk van een vrouw met ?? voor haar zaak! Prachtig

Score: 10

Wat een geweldige klantvriendelijkheid ??

Score: 10

Fantastische producten, mooi ingepakt. Leuk contact en prachtige website. Alles is met goede zorg ingepakt en voorzien van persoonlijke touch.

Score: 10

Mooi product, snel geleverd en leuk verpakt

Score: 10

Mooie artikelen, snelle levering, je krijgt het nog leuk opgestuurd ook.

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!