Score: 8

- Vriendelijke en aardige meid! - Snelle verzending - Spullen zijn goed en stevig verpakt en mooi inpakpapier - Sommige items zijn wat aan de dure kant, en de webshop heeft helaas geen achteraf betalen (Afterpay of Klarna) dat is enige minpunt/nadeel.. Verder, hier bestel ik vaker!

Score: 10

Leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje, maakt het persoonlijk. Ben er erg blij mee!

Score: 8

Snelle levering en mooi verpakt

Score: 10

Fijn contact. Behulpzaam. Snelle reactie op vraag.

Score: 10

Super blij met mijn tasman !!

Superrleukk

Score: 10

Goed geholpen, mooie website en hele leuke Facebook pagina! Mijn bestelling is supersnel verzonden en ontzettend leuk verpakt! Ik kan niet wachten op de nieuwe items ?

Score: 10

Super eenvoudig bestellen en hele snelle levering. Geweldig leuke artikelen.

Score: 10

Super leuke produkten, tegen een betaalbare prijs. Verrassing dat ook alles zo leuk was ingepakt voor de kerst!

Score: 10

supersnelle en fijne service! prachtig ingepakt ook.

Score: 10

Prachtige set van 3 waxinelichthouders in zwart/goud gekocht. Heel sfeervol en mooie kwaliteit! Mooi ingepakt en super service!

Score: 10

Geweldige service. Ik werd goed op de hoogte gehouden per mail wanneer mijn bestelling weer op voorraad was. En het was geweldig verpakt. Kon zo onder de kerstboom! Top service

Score: 10

de kadobonnen waren zo mooi verpakt dat het geweldig was om deze kado te doen,super!! en bedankt olive styling

Score: 10

Super blij met mijn bestelling en hele aardige & goeie hulp

Score: 10

Snelle levering en goede producten

Score: 10

Zeer content met mijn bestelling

Score: 10

Snelle levering en ook nog eens super leuk ingepakt.

Score: 10

Hele mooie items en Ingepakt als een cadeautje!

Score: 10

Bestelling goed en mooi ingepakt. Mooie windlichten,ben er blij mee.

Score: 10

ook erg mooi ingepakt. :-)

Score: 10

Snelle levering en super leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij .

Score: 10

Super service netjes en feestelijk verpakt Echt een verrassing Ben super blij met de items Dank je wel Kom zeker weer online shoppen

Super snelle service

Score: 10

Snelle en persoonlijke levering en mooie producten.

Score: 10

Overzichtelijke website, snelle service en het breekbare product wat ik had besteld was goed verpakt. Kortom hele fijne webshop!

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!