Score: 10

Weer een prachtig verpakte kadobon erg leuk om zo mooi verpakt weg te geven

Score: 10

Prachtige producten ontvangen en zo mooi verpakt! Echt een cadeautje!

Score: 10

Leuke webshop, vriendelijk, snelle levering.

Score: 10

Snel en netjes geleverd. De vaas met bloemen is nog mooier dan ik verwacht had! Echt heel blij mee!

Score: 10

Erg tevreden met mijn aankoop, vind het alleen jammer dat de collectie niet iets uitgebreider is.

Score: 10

Was weer een prachtig ingepakt cadeautje. Snelle reactie en levering.

Score: 10

Uiterst tevreden met mijn aankopen

Score: 10

Heel vriendelijk geholpen. Bestelling was super leuk verpakt!

Score: 10

Snelle en goede service. Mooi ingepakt alles.

Score: 10

Snelle en goed verzorgde levering. Als een cadeautje verpakt super leuk!

Score: 10

Weer een geweldige zending binnen gekregen. En weer zo mooi verpakt ,hoe leuk is dat om uit te pakken!!erg tevreden ??

Score: 10

Snelle reactie, mooie producten en een feestje om uit te pakken!

Score: 10

Top service. Vriendelijk en snel.

Score: 10

Super leuke accessoires voor in huis voor leuke prijzen. En dan het ontvangst van de bestelling. Dat is/zijn letterlijk cadeautjes om uit te pakken.

Score: 10

Wowww, wowwww en nog eens woww. Een cadeautje, nee een cadeau om dit te mogen ontvangen zeg. Alles super leuk ingepakt en nog een extra cadeautje. Super snelle levering en prachtige spullen

Score: 10

Echt super toffe spulletjes, snel geleverd. Eigenlijk te leuk om weg te geven ??

Score: 10

Super service, letterlijk en figuurlijk cadeautjes om uit te pakken! Wat een feest!

Score: 10

Ik heb de pimlicht S en L besteld. Deze de volgende dag al ontvangen en heel erg mooi ingepakt. Tevens kreeg ik er een leuk presentje bij. Ga zekers nog eens een bestelling doen.

Score: 10

Service is top! Flexibel en daarnaast erg creatief! Producten zijn mooi en te leuk ingepakt� ga zo door! ??

Score: 10

Prachtige vazen ontvangen. Super kwaliteit !!! Bezorging ook top geregeld!

Score: 10

Veel keuze. Snel bezorgd. Mooi verpakt.

Score: 10

Mooie website met heel veel leuks en een topservice!

Score: 10

Wil je iemand een mooi cadeau geven en dat ook nog zo mooi is ingepakt? Ga dan naar Olive Styling!!!

Score: 10

Super leuke assortiment voor jouw huis� makkelijk contact te leggen en geweldige bezorg service

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!