Score: 10

Hele mooie spullen voor een leuke prijs. Wordt leuk ingepakt.

Score: 10

Super leuk ingepakt hoor hou ervan!??

Score: 10

Super leuke en mooie spullen en hele snelle levering!! Echt alleen al een cadeautje om je bestelling te ontvangen, alles mooi ingepakt! Ik ga snel weer bestellen ;-)

Score: 10

Super geregeld, heel leuk ingepakt met persoonlijk kaartje erbij. En de kaas houder zijn heel leuk.

Score: 10

Weer een prachtig cadeautje met een persoonlijke groet. Blij met mijn klokje

Score: 10

Super mooie producten. Helemaal blij met m�n aankopen!

Score: 10

De twee windlichten Julia onlangs besteld. Kreeg direct een bevestiging van de bestelling en een post nl track and trace. Het pakket was erg leuk ingepakt en de windlichten zijn goed verpakt tegen eventueel wat stootjes. Top dus! Erg blij mee.

Score: 10

Mooie vaas met pampas besteld. Helemaal blij! Mooi en goed verpakt, echt een cadeautje om te krijgen. Persoonlijk kaartje erbij. Aanrader om hier wat te bestellen!

Score: 10

Prachtige spullen, mooi ingepakt!! Ik ben er ontzettend blij mee!!

Score: 10

Snelle levering. Heel leuk en goed verpakt. Een feest om te ontvangen.

Score: 10

Mooie vaas gekocht en als fantastisch kadootje ontvangen met een persoonlijk kaartje

Score: 10

Snelle levering, mooie en leuke spullen

Score: 10

Betrouwbare en fijne webshop met zeer snelle levering

Score: 10

Snelle levering en prachtige producten

Score: 10

Super service! Zeer professioneel en goede kwaliteit!

Score: 10

Product precies zoals op de foto. Snelle levering en speciaal voor Moederdag heel leuk ingepakt! Top!

Score: 10

Super leuke webshop met spullen! Snelle levering. Alles is leuk ingepakt, het is echt een cadeautje om uit te pakken.

Score: 10

Geweldig geleverd,mooi in gepakt ??????

Score: 10

Zeer tevreden over dit bedrijf en de service

Score: 10

Ik bestel niet snel online, maar door jullie ben ik blij verrast! Super service!

Score: 10

Leuk ingepakt en snelle levering.

Heel blij mee!

Score: 10

Voor het eerst besteld bij jullie. Kwam jullie pagina tegen op facebook. Onwijs veel leuke spullen van mooie kwaliteit. Alles was heel zorgvuldig en leuk ingepakt. Echt een feestje om uit te pakken! Dankjewel

Score: 10

Super tevreden. Super vriendelijk, snelle reactie, snelle verzending en zeer mooi en goed verpakt fijn om het te ontvangen

Score: 10

Alles super leuk verpakt, het was echt een kadootje! Snelle levering.

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!