Score: 10

Goede en snelle communicatie en als een cadeautje mogen ontvangen. Ik zou bijna willen zeggen " met zeer veel liefde bereid ".

Score: 10

Ontzettend vlotte communicatie en service, flexibiliteit, spullen waar zeer goed en verzorgd ingepakt. Top!

Score: 10

Hele leuke items voor in huis!! Producten worden ook nog eens heel leuk ingepakt waardoor het echt een feestje is als je ze uitpakt!

Score: 10

Prettig contact met Olive Styling. Heel vriendelijke en snelle service! Mijn bestelling was als een cadeautje ingepakt :)

Score: 10

Erg leuke spullen en snel geleverd.

Score: 10

Leuke website met aparte spullen. Spullen zijn als cadeautjes verpakt met een leuk persoonlijk berichtje vd eigenaresse.

Score: 10

Fijne website met mooie spullen. Het wordt ook erg mooi ingepakt. Echt leuk om als cadeau te geven maar ook leuk als cadeau voor jezelf!! :)

Score: 10

Leuke website, snelle service en leuk ingepakt!!

Score: 10

Hele leuke spulletjes en wat een verrassing?? elke deel was als cadootje ingepakt??

Zeer tevreden.

goede en prettige ervaring

Score: 10

Fijn contact en goed materiaal

Score: 10

Correcte bezorging.op verrassende wijze verpakt !!echt een kado,tje een echte aanrader!

Score: 10

Geweldig service, contact en super leuk verpakt. Ga zeker vaker wat kopen

Score: 10

Wat een leuke producten en een cadeau om zo mooi verpakt te ontvangen! Aanrader voor velen! Super fijne service!

Score: 10

Snelle service en hele mooie accecoires

Score: 10

Super snelle levering, prachtige website. Producten worden heel leuk verpakt en kwaliteit van de producten zijn super. Onwijs blij met de snelle bezorging. Ga zeker vaker bestellen

Score: 10

leuke en fijne webshop met mooie spullen. een vaas die ik mooi vond was niet voorradig maar de eigenaresse wilde begin van dit jaar kijken of ze er nog aan kon komen. fijn om te zien dat er nog winkels zijn die moeite voor je willen doen, dat is zeldzaam. het ontvangst van het pakket was een waar cadeautje, al weet je wat erin zit heel leuk om zou uit te kunnen pakken. 5 sterren van mij!

Score: 10

Mooie spullen, snelle levering. Heel blij mee.

Score: 10

Enthousiast geworden via Instagram. Een kijkje genomen op de website en zag heel veel leuke accessoires. Ik heb het bij Olive Styling zelf afgehaald. Dit werkt erg fijn en je gaat echt met een cadeautje weg, ondanks dat je weet wat erin zit. Heel leuk om zo een pakketje te krijgen, maar je kan het ook zo als cadeautje versturen. Hele fijne en snelle service.

Torenstraat 10

3861 BT Nijkerk

06 31339465

Over Olive Styling

De webshop met stijlvolle woonitems voor jouw interieur. Volop genieten van de mooiste woonitems. Zodat jouw interieur maar ook de order een echte beleving is!