Acne is verleden tijd

Via de Dragons in aanraking gekomen met MySkinMatch. Eigenlijk heb ik altijd last van acne een mee-eters in mijn gezicht en een doffe huid. Netjes alles ingevuld op de site en een serum gekregen. Nu na enkele maanden is mijn huid erg zuiver en de acne verdwenen. Ook de service is geweldig! Mijn serum kwam maar niet via PostNL aan en de eigenaresse heeft me persoonlijk een nieuwe gestuurd zonder extra kosten. Kortom: aanrader!

Mijn huid straalt weer!

De serum is makkelijk en snel aan te brengen. Wordt snel door de huid opgenomen. Voor mij is dit een fijne start van de dag. En past perfect in mijn avondritueel. Echt een aanrader.

Minder lijntjes in m’n gezicht

Ik gebruik het serum nu enkele weken. M’n huid is zachter en heb een frissere uitstraling. De rimpels en fijne lijntjes zijn zichtbaar minder. Heel blij mee!! Een tevreden klant.

Heel fijn en makkelijk!

Ideaal product, fijn dat ik zelf kan kiezen wat het belangrijkst is voor mijn huid. Ook heel fijn dat het automatisch in huis komt, het komt altijd precies op tijd wanneer mijn andere flesje bijna op is. Heel blij mee dus!

Fijn product, goed voor mijn gevoelige huid

Super fijn! Wat ik ideaal vind is dat je zelf kunt samenstellen wat je huid nodig heeft. Ik heb een hele gevoelige huid en ben vaak allergisch voor serums of crèmes, maar met het serum van Myskinmatch gaat het heel goed. Voelt zacht en verfrissend aan, plakt niet en trekt goed in in de huid. Ik ben er blij mee!

"Elke keer als ik het serum smeer dan voelt het als een traktatie voor mijn huid. Ik geloof in de kracht van de shots en de ingrediënten en vind het ideaal dat ik diverse huidproblemen met één product kan aanpakken. Ik wisselde telkens van merk en heb hele dure serums gekocht, maar nu heb ik een serum gevonden speciaal voor mij gemaakt en dat voelt goed "

Super fijn

Zo ideaal optijd je dagcrème in huid en helemaal passend bij jou huid. Mijn huid is duidelijk verbeterd

Positief verrast en heel erg blij met mijn serum!

Ik gebruik het speciaal voor mij samengestelde serum nu 3 weken. Het serum smeert fijn uit en trekt super snel in. Ik merk al echt verschil. Mijn huid ziet er rustig uit en voelt lekker glad aan. Ook heb ik het idee dat mn pigmentvlekjes al wat minder zijn geworden. Positief verrast en heel erg blij met mijn serum!

Helemaal blij mee

Ik heb de ontwikkeling van dit serum meegemaakt en ben telkens betrokken geweest als testpersoon. Prachtig om te zien met hoeveel gedrevenheid en passie hieraan gewerkt wordt om zo tot het beste resultaat te komen. Succes met MySkinMatch, dat het maar een groot succes mag gaan worden. Ik geloof erin en blijf het serum smeren, want ik zie echt verschil"

Eindelijk een product dat werkt!

Al jarenlang heb ik verschillende producten en merken uitgeprobeerd. Met een gecombineerde huid is dat lastig. Het ene product maakt de huid juist weer heel droog en het andere product zorgt voor een onrustige huid. Ik gebruik de producten van MySkinMatch nu een aantal weken en zag al heel snel resultaat. Mijn huid is super rustig en zelfs kleine oneffenheden en pigmentvlekjes zijn verdwenen. Kortom: had ik dit maar veel eerder ontdekt!

Heerlijk beautyritueel mét resultaat.

Sinds ik deze serum gebruik ziet mijn huid er beter uit en voelt mijn huid verzorgd. Ik ben fan!

Een mega gladde huid, al na 2 dagen duidelijk zichtbaar.

Ik heb zelf een serum samengesteld via de handige ‘Skin Match’ tool op de website. Je kunt precies aangeven wat je graag wilt verbeteren aan je huid en daar komt dan uit welke ingrediënten shots het meest geschikt zijn. Ik gebruik het serum nu een paar weken en mijn huid is heel egaal, glad en lijntjes zijn ook zichtbaar minder geworden. Ik ben erg blij met het serum!

Ook voor mannen!

Mijn vriendin gebruikt sinds kort het serum van MySkinMatch en vond hem zo fijn dat ik als man toch ook wel benieuwd werd. Ik ben nu 34 dus de kraaienpoten komen tevoorschijn en ik heb een erg droge huid, vooral in de winter. Dus ik besloot de proef op de som te nemen en een persoonlijk serum te bestellen. En sindsdien ben ook ik om. Ik smeer elke avond en heb sindsdien geen droge huid meer. Het serum opsmeren is zo gepiept en het trekt super snel in, dus je bent zo klaar. Dus mannen: probeer het eens uit en waarschijnlijk sta je daarna elke dag naast je vriendin (of lekker alleen) te smeren ;)

Heel fijn serum!

Wat ik fijn vind aan het serum is dat je er maar zo weinig van nodig hebt en zo lang mee kunt doen. Om de smeerbaarheid prettiger te maken, maak ik mijn gezicht eerst een beetje nat voor ik het serum aanbreng. Dat was een tip van MySkinMatch. Ik reinig met het Herbruikbare make-up reinigingsdoekje en die is echt lekker zacht en blijft heel mooi na het wassen en ik vind de booster geweldig. Die voelt heel zacht aan op je gezicht en is makkelijk aan te brengen.

Kan niet meer zonder!

Ik smeerde nooit iets op mijn huid, maar dit triggerde mij en ben het gaan proberen. Nu wil ik niet meer zonder, iedere avond na het douchen 3 druppels en het voelt goed. M’n huid voelt fijner er ziet er beter uit. Ik heb al wat complimenten gehad. Dus mannen ook voor jullie een aanrader!

Het gemak van één serum voor al mijn persoonlijke huidwensen!

Ik gebruik het serum nu ruim een week en ben nu al erg tevreden. Niet alleen over het product zelf, dat fijn smeert en snel intrekt, maar ook over de resultaten die ik nu al zie. Het grootste voordeel aan MySkinMatch vind ik het gemak van één serum voor al mijn persoonlijke huidwensen. MySkinMatch heeft mijn skincare routine vereenvoudigt!

Hele fijne serum en boosters!

Sinds 4 weken gebruik ik het serum met een mix van Bluelight, Green Magic, Botox-like, Filler, Hyaluron-like en Stamcel. Ik ben 50+ en heb een normale tot iets droge huid. Gelukkig weinig tot geen huidproblemen maar moet wel goed hydrateren. Ik gebruikte s nachts een night oil en heb die nu vervangen door het serum in combinatie met de Squalaan booster. Smeren beide zeer goed uit, 3 druppels is voldoende, en trekken direct in. In de ochtend gebruik ik de Hemisqualaan booster. Ook die is echt heel fijn! Mijn huid voelt super zacht aan en voelt gevoed. Ik kan niet anders zeggen… ik raad deze producten zeker aan!

Een op maat gemaakt wondermiddel dat ik iedereen aanraad voor een persoonlijke huidverzorging!

Ik ben heel blij met het serum van MySkinMatch. Het voelt licht maar voedend aan en wordt snel opgenomen door mijn huid. Ik vind het fijn dat dit serum in tegenstelling tot andere merken is afgestemd op mijn specifieke huidbehoeften dankzij de Skin Match huidanalyse. Ik kan het iedereen aanraden die op zoek is naar een persoonlijke benadering van huidverzorging!

Super fijn Serum

Super fijn Serum! Kijk er iedere avond en ochtend weer naar uit het Serum op te doen naast mijn producten om mijn huid te verzorgen. Mijn schoonheidsspecialiste ziet dat mijn huid verbeterd is! Mensen om mij heen vinden dat ik straal en zo voelt het ook :)

Industieweg 69a 69 a

5683 CB Best

Over MySkinMatch.nl

MySkinMatch - your personal serum. Stel jouw persoonlijke gezichtsserum samen. Haal het maximale uit jouw unieke huid. MySkinMatch tilt huidverbetering naar een hoger niveau. Deze innovatieve skincare verbetert de huid actief door de toevoeging van bewezen werkzame ingrediënten in hoge werkzame concentraties. Nieuw in Nederland.