Heldere en snelle communicatie Behulpzaam bij vragen Zoekt de juiste apparatuur voor je op.

Goede communicatie en service

Wij zijn zeer tevreden over de geboden producten en service. De communicatie is prettig en duidelijk.

snelheid, flexibiliteit en expertise, meedenkend, oplossing gericht

snelheid, flexibiliteit en expertise, meedenkend, oplossing gericht

Service tot in de details met snelle reponses

Garantie geval

Na veel emails een vervangend onderdeel gekregen. Hiervoor werden ook nog kosten in rekenening gebracht ondanks dat het om garantie gaat. Uiteindelijk zijn de kosten wel gecrediteerd na een email dat de kosten niet terecht zijn.

Goed advies en top service

Van advies tot levering en de service daarna is alles top geregeld. Loop je tegen een hick-up aan, dan staan de mensen van AVINTER gelijk klaar om je te helpen. Wij zijn fan!

van bestelling tot montage verliep alles soepel

dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf en was zeer tevreden over de samenwerking. vooral duidelijke communicatie waardeer ik zeer en dat is ook wat ik ervaren heb.

Goede en snelle service

Altijd snel geholpen en vooral ook goed te woord gestaan door vriendelijke medewerkers.

Goed advies en snel schakelen

Ik kwam spontaan de winkel binnen lopen en ben voorzien van goed advies. Na bestelling is het netjes en snel opgepakt.

Super Service

Fysieke grote order snel en vakkundig geleverd. Snelle service met de afdeling sales heeft geresulteerd in een mooie order. Ik kan Avinter van hart aanbevelen!

Supertevreden

Ik heb voor een zeer goede prijs een Airtame kunnen kopen bij Avinter. De aftersales was ook geweldig. Ik wilde de aankoop laten verzenden naar onze postbus, maar dat bleek niet te kunnen. Een halfuur na de webshopaankoop werd ik gebeld door Avinter om te overleggen over de wijze van verzending. Enkele dagen later hebben wij de Airtame in perfecte staat ontvangen.

Doen wat er staat.

Duidelijke Website, snelle levering. dus eigenlijk een dikke 10.

Voor mijn voetbalvereniging was ik op zoek naar een LED scherm. Bij mijn eerste keuze heb ik via de mail nog een vraag gesteld over het product en kreeg ik binnen een dag antwoord en aanvuilend advies. Ook telefonische nog eea doorgesproken en uiteindelijk uitgekomen op een mooi LED scherm dat precies pas bij onze wensen. Helemaal top. Er werd voorafgaand nog een video met uitleg over het product gestuurd en levering was snel. Uitstekende service. Van Stefan en Mark. Zeker een aanrader en een volgend scherm komt hier zeker weer vandaan.

Super mark en hassan!!!

Geweldige service en scherpe prijs. Chapeau voor de levering en vriendelijkheid.

Snel en goed service met kennis en professionaliteit, super tevreden!

Zeer klantgericht en meedenkend. Telefonisch goed geholpen en geadviseerd door de Avinter expert. Degene die heeft mij geholpen heeft binnen paar dagen levering en montage geregeld. Gisteren is monteur geweest bij ons op kantoor (op tijd!) :) Beeldscherm gemonteerd voordat vergadering begon en oude(kapotte) toestel afgevoerd! Montage is vlekkeloos verlopen en monteur was zeer professioneel en aardig. Apparatuur van hoge kwaliteit. Top service! Bedankt voor de fijne samenwerking. Deze zaak is zeker een dikke aanrader!

Heel fijn bedrijf, met persoonlijke aandacht en service

Snel en persoonlijk antwoord op de vragen over video-vergaderingsoplossing. Ze denken met je mee en komen snel met oplossingen en alternatieven.

Fijn geholpen

Goed geholpen met de aankoop en hulp achteraf. De standaard bleek toch niet leverbaar te zijn dus we hebben een alternatief gekregen. Deze was ook prima.

Top service!

Met (aan)vragen worden we altijd uitstekend geholpen en de producten voldoen aan de verwachtingen.

Een positieve betrokkenheid en meedenkend waar mogelijk

We maken al jaren gebruik van de expertise en producten van AVINTER (of eerder via Schoolspecialist). Dat naar grote tevredenheid. Er wordt meegedacht, gezocht naar oplossingen en dat alles met een goede service en prettig contact.

Prettig persoonlijk contact, helder advies

Onze ervaringen met AVINTER zijn positief. Het contact is prettig en persoonlijk. De adviezen zijn helder en op maat.

Goede service en meedenken

Als school nieuwe apparatuur besteld, daarna snel offerte en een vlotte en grondige uitvoering met uitleg. De accountmanager hielp zelf ook mee. Het was behoorlijk complex vanwege aanpassen op een bestaande installatie, maar zoals verwacht, alles werkend gekregen. Vriendelijk, deskundig en flexibel kortom, wat helemaal past bij onze organisatie!

Top ervaring gehad bij Avinter. Snelle service, veel flexibiliteit en goeie service na installatie.

Duidelijke website. Het display wat ik zocht had ik snel gevonden. Snelle levering, de volgende dag al op kantoor. TOP!

De Smalle Zijde 22

3903 LP Veenendaal

Over AVINTER B.V.

Wat typeert AVINTER? 3 dingen: snelheid, flexibiliteit en expertise. Dit zou je ook wel onze 3 kernwaarden kunnen noemen. Je ziet ze overal terug in onze werkwijze. Op deze pagina vertellen we je wat je van AVINTER mag verwachten en stellen ons team en onze klanten zich aan je voor. Snelheid Wij zijn snel. Wat betekent dit concreet voor jou, als klant? Dat we bijvoorbeeld snel reageren op vragen die je hebt, dat we storingen of problemen snel oplossen, dat we snel een offerte voor je maken en dat we snel leveren. Om maar even wat voorbeelden te noemen. Wij durven zelfs wel te stellen dat het onze snelheid is waarmee we ons onderscheiden. Je zult je verbazen. Flexibiliteit Naast snel, zijn we ook heel flexibel. We werken namelijk met een jong team waarvoor niets te gek is. Heb je een hele specifieke wens? Wij doen er alles aan om een passende oplossing voor jou te vinden. Daarnaast werken we met een relatief klein team. Ook dit zorgt ervoor dat we superflexibel naar onze klanten toe zijn. Expertise En dan, wat ons als derde typeert: onze expertise. Wij zijn dé specialist in audiovisuele oplossingen. Je mag daarom ook van ons verwachten dat we op de hoogte zijn van alle laatste ontwikkelingen in “AV-land”. We kennen de audiovisuele apparatuur door en door en zullen je ook alleen die apparatuur aanbieden die het beste bij jouw wensen past.