Betrouwbaar en gemakkelijk

Uitstekende service! Mijn man en ik hebben vorige week de algehele gezondheid test besteld. De testen zijn snel geleverd, de website en instructies waren informatief en duidelijk. Al met al, zeker voor herhaling vatbaar.

Easy and self-explanatory

I ordered the KFT test kit from the Direct Diagnostics website. The kit was as advertised and each and every single step was very well-explained along with a link to watch a video demo. This really helped me in getting my blood sample easily. Their customer service is also very active on WhatsApp and responds in a matter of minutes. Overall, good experience and would surely recommend!

Heel makkelijk

Ben heel tevreden over direct diagnostic. Kreeg na een dag al de envelop met de buisjes erin en een eenvoudige uitleg. Nadat je het op gestuurd hebt krijg je al snel de uitslag.

Zeer professionele instelling

Pakket was simpel om te gebruiken dus super makkelijk

Goede oplossingen

Na het insturen van mijn eerste test kreeg ik bericht dat er te weinig bloed was aangeleverd om de volledige test uit te kunnen voeren (sporterstest). Ik ontving de resultaten van hetgeen ze wel hebben kunnen testen en een kortingsvoucher om een aanvullende test te doen voor de missende testresultaten. Mooi aanbod en mooi opgelost. Ondertussen mn resultaten van de tweede test ook binnen waar ik weer mee verder kan.

Helped me with my questions

I had some inquiries regarding my test, and Friso was instrumental in resolving all of them. Thank you.

Perfect!

Sinds vorige jaar geleden begon ik klachten te krijgen. Mijn huisarts wilde mij niet verder helpen voor een onderzoek. toen ben ik Direct Diagnostics tegen gekomen. Tot nu toe gaat alles goed hier uitslagen zijn snel bekend geen wachtijden geen gedoe! En geen verwijzing van de huisarts nodig. Uitstekend !!!

Uitgebreidere resultaten als bij mijn huisarts

Wat een fijn doktersrapport! Veel statistieken, heldere analyses en een uitgebreide uitleg. Makkelijk ook, zo zonder gedoe en verwijzing de test zelf thuis doen. Dat is zo gepiept. Ik ga hiervoor niet meer naar de huisarts en doe het voortaan liever zelf. Absolute aanrader.

soepele ervaring

Prettige service, even goed de vingers warm maken en toen ging het best makkelijk. 2 dagen later wist ik al weer hoe ik er voor stond. Denk dat ik binnenkort nog 1 bestel voor een nameting.

Goede ervaring

Duidelijke website en prettig contact bij vragen!

Na een week nog geen test, onbereikbaar

De test was niet zoals beloofd na 3 dagen in huis. Wacht inmiddels al een week. Onbereikbaar per mail of via social media

Beste Mireille, Hartelijk dank voor je feedback van maandag 22 januari 2024. Graag reageren we op je beoordeling om meer inzicht te geven in jouw situatie en de oplossing die we hebben geboden.
 We begrijpen dat het vervelend is dat je de afnameset niet binnen de beloofde termijn hebt ontvangen. Onze excuses dat we de leverbelofte niet hebben kunnen nakomen. Zodra wij een bestelling verzenden, wordt deze overgedragen aan de vervoerder. Hoewel zij streven naar bezorging binnen 48 uur, kunnen er soms vertragingen optreden door onvoorziene omstandigheden, zoals in jouw geval.
 Je nam contact met ons op na 17:00 uur op vrijdag. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 09:00-17:00 uur. Hierdoor kan het voorkomen dat berichten die we in het weekend ontvangen, op maandagochtend worden beantwoord. Zodoende hebben we maandagochtend direct actie ondernomen naar aanleiding van jouw berichten en inmiddels geplaatste review. We hebben je aangeboden kosteloos een nieuwe afnameset toe te sturen, waar je positief op hebt gereageerd. Gelukkig heb je deze inmiddels ontvangen.
 We begrijpen dat je mogelijk niet op de hoogte was van onze reactietijden. Om eventuele misverstanden in de toekomst te voorkomen, hebben we de informatie over levertijden en reactietijden op onze website verduidelijkt. We hopen dat we je een passende oplossing hebben geboden en zouden het zeer waarderen als je jouw review hierop zou willen aanpassen. Met vriendelijke groet, Direct Diagnostics

Prima ervaring

Prima ervaring van bestel-tot aflevering van de afname set. Snelle uitslag met ev. aanbevelingen door een arts. Dus prima tevreden.

Great insights to take actions

Fast, accurate and reliable. Easy peasy lemon squeezy to do the blood test. I have needle fear but because of the great kit I had no issues.

Eenvoudig, goed uitgelegd en heldere info

Ik vond het prikken wat spannend maar dat ligt aan mijzelf, alles is goed uitgelegd en gegaan. De website is helder en overzichtelijk en uitslagen goed uit te lezen. Fijn om te weten hoe is er voor sta! Fijne partij!

Heel efficiënt om via een paar bloeddruppels op de hoogte zijn van mijn waardes.

De tests van Direct Diagnostics zijn heel laagdrempelig om te doen. Alle stappen worden helder uitgelegd en de uitslag is heel snel binnen. Het geeft een goed gevoel dat je zo makkelijk zelf een betrouwbaar beeld kunt krijgen van je lichamelijke gesteldheid.

Handig inzicht in een bepaald aspect van je gezondheid met deze tests!

Ik voelde me soms wat futloos en was benieuwd waar dat aan lag. Ik heb een ijzer testje besteld bij dit bedrijf. Snelle bezorging, duidelijke instructie. En na het opsturen ook een snelle uitslag. Superhandig!

Snel te doen, en makkelijker dan ik had verwacht!

Heel interessant en makkelijk om zo inzichten te kunnen krijgen vanuit thuis, en dan rechtstreeks op mijn telefoon! De instructies waren goed to volgen en ik kon mijn test weer makkelijk terug sturen voor analyse

Makkelijk testen

Handzaam kitje met de spullen die nodig zijn om bloed af te nemen bij je zelf. Testuitslag kwam paar dagen later duidelijk terug digitaal.

Snel en duidelijk!

Ik vind het fijn dat ik de vingerprink thuis kon doen. Het bestellen en opsturen ging makkelijk en snel. De uitslag was duidelijk en ik heb direct wat dingen in mijn voeding aangepast. Ik ben erg tevreden en zal in de toekomst vaker bestellen om mijn waardes bij te houden.

Eenvoudige test, met duidelijke instructies en een heldere uitslag

Ik had mijn vitaminetest snel binnen en afnemen ging soepel. Na een paar dagen had ik de uitslag binnen, samen met een heldere uitleg. Helemaal top dus.

Snel, makkelijk en betrouwbaar

Door gezondheidsproblemen is het handig voor mij om op een laagdrempelige manier zelf vinger aan de pols te houden. Zo kwam ik uit bij Direct Diagnostics na diverse andere bloedtest aanbieders te hebben geprobeerd. Het is een brievenbuspakje dus je hoeft niet thuis te blijven. Zeer duidelijk uitleg o.a. door de uitgekiende verpakking en gebruiksvriendelijk. De uitslag komt via een mailtje met inlogmogelijkheid. Professionele en duidelijke uitleg van de testresultaten. Ik werk niet bij Direct Diagnostics, krijg geen vergoeding voor deze review maar ben gewoon eerlijk en zeer positief!

Inzicht in je gezondheid in een handomdraai!

Nou ja, vingerprik dan... Ik ben heel tevreden over de test die ik bij Direct Diagnostics heb afgenomen. Het assortiment is echt al heel uitgebreid, dus je kunt zelf kiezen welk onderwerp voor jou van belang is en waar je meer over wil weten. Bij de test zitten hele duidelijke instructies hoe je kunt prikken en het testbuisje vullen. Dit ging mij heel gemakkelijk af, dus het was ook zo gedaan. Vervolgens op de post en binnen no-time ontvang je je resultaten. Echt een goede manier om je eigen gezonde lifestyle in de gaten te houden en te verbeteren!

Heel fijn om inzicht te krijgen in mijn gezondheid!

Ik heb een cholesteroltest gedaan en de uitslag was toch wel even een wake up call! Mijn levensstijl is toch minder gezond dan ik dacht, dus ik probeer nu meer te letten op wat ik eet. Het testen was veel makkelijker dan een uitgebreid onderzoek bij de arts, ik zou ook niet weten hoe ik dat had moeten regelen eigenlijk.. Ik raad het zeker aan om af en toe even een gezondheidscheck te doen op deze manier.

Plesmanlaan 125

1066 CX Amsterdam

Over Direct Diagnostics

Wij vinden dat inzicht krijgen in je gezondheid altijd en voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn. De gezondheidstesten van Direct Diagnostics maken dat mogelijk. Neem zelf een bloedsample af op een moment dat het jou schikt, bekijk de resultaten van de test op ons beveiligde platform en ga aan de slag met persoonlijke aanbevelingen op hoe je jouw gezondheid op peil kunt houden óf kunt verbeteren. Neem de regie over je gezondheid!